rcfrik Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 hahahah, tror virkelig ikke jeg har ledd så mye på LENGE! :D hahahaha, evig ass! rett og slett genialt! Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noldeeus Skrevet November 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Sorry folkens, noen ganger får jeg sånn ekstremt fjortishumor. For min del tok det helt av med denne; Spørsmål: To gutter klina på jule ballet. Er de homo??? Hilsen sneipen Svar: Selvsagt er de homo! Og DU likte å se på. Hilsen nissen. Siter Noen barn er brune som et nystekt brø' Noen barn er gule og noen barn er rø' Noen barn er hvite, noen nesten blå. Meget er forskjellig - men det er utenpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Ingen ting i verden slår ett spørsmål på klara klok for mange år siden; "hei, jeg er en jente på 14 år. Når typen klemmer meg på puppene, blir jeg våt i trusa. Betyr det at jeg har vann i lungene?" :D:D Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Ingen ting i verden slår ett spørsmål på klara klok for mange år siden; "hei, jeg er en jente på 14 år. Når typen klemmer meg på puppene, blir jeg våt i trusa. Betyr det at jeg har vann i lungene?" :D:D Haha så jævlig morsomt!:crazysant: Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Beste jeg har lest på en evighet!!! SINNSYKT BRA!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1mzor Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 link or didn't happend. Siter - Saab 9-3SC Vector 08' x 97 BMW 523ia x 91 BMW 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 link or didn't happend. Var det ikke en vits da? Står det i første innlegget;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilring Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 enig med dere... GENIALT! er jo bare artig å væra litt fjortis.. detta eide SÅ jævlig, vår så snill å fortsett med å svare sånn så vi får le litt mer... jeg tar selvfølgelig ikke det sprsmålet seriøst, med hu jenta på 11 år som liker å se på tissen min osv... men genialt var det jo, ikkeminst svaret! :partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Inge Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 http://www.home.no/skuseth/sp%F8rm%E5logsvar.htm Siter Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT) Motorhispania Furia 2002mod Suzuki zr chopper 89mod(solgt) Honda pxr(borte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg