phax. Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Bestillte for en stund siden center trim kit i børsta alu til golfen. Ble småirritert når jeg oppdager at det ikke passa slik jeg hadde trodd. Leser så dette; "If you do not currenty have removable center trims in your car you must get the center trim cage" Så regner med det er problemet her.. Noen som har bytta dette "buret", utifra bildet ser det jo ut som det er rimelig stor jobb, ser jo ut som det må skrues fast fra baksiden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnuRRe Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Om du tenker på de to store hullene innerst i hver "brønn" i de brakettene der, så er ikke det noe som skal skrus mener jeg. Den øverste er for feste av det lille "rommet" som sitter inn der. Er en sånn plastikktapp på det som skal inn der og klikkes på plass. Har aldri hatt ut hele greiene der, kun det rommet og spillern og koppholdern. Men man kommer til det meste om man tar ut de tingene. Siter 1998 VW Golf IV 1,8 Highline Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet November 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Problemet mitt er at de to alu dekslene på sidene ikke passer, på min bil sitter de orginale dekslene fast med selve ramma som holder alt på plass. "buret" som de kaller det. Og dekselet til koppholderen har annen festemekanisme, og samme med det helt nederste dekselet. Så da forstår jeg det sånn at jeg må bytte selve buret, altså den svarte ramma som holder alt på plass. Og utifra bildet er denne festa på sidene, de svarte brakettene som stikker ut, så da må jeg vel demontere dash rimelig mye for å komme til eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnuRRe Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Vet ikke hva som fulgte med i dette kit'et, men om hele buret følger med så bør det jo la seg gjøre. Men om det er så forskjellig som du sier, så vet jeg ikke. Trodde alt detta var like på mk4'ene jeg. Fikk kanskje ikke helt tak i hva du mente heller.. hehe. Uansett, for å komme til de kantene på sidene der, iforhold til det bildet ihvertfall, må du ha av dekslene på sidene på dashen. Venstre sida er enkelt. Noen torx-skruer helt nederst på dekselet under rattet. Noen av dem holder også den plata som sitter inn over pedalene. Så kan resten av dekselet ved sida under rattet nappes ut. Sitter i klips rundt resten av dekselet. På høyre sida tror jeg du må ha ut hanskerommet. Ikke no big-deal det igrunn. Sitter noen skruer inni øverst når man åpner hanskerommet. Pluss noen skruer under mener jeg. Så kan man løfte ut det. (Må nappe ut pluggen til lyset da) Mer enn det har jeg aldri tatt av, men regner med man kommer til skruer for det siste dekselet på høyresida der da. Antagligvis en del klips her også. Det føler jeg ble et alt for langt innlegg med alt for lite svar... Siter 1998 VW Golf IV 1,8 Highline Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 du må kjøpe deg buret også, ta må du skru ut hanskerom dekseler under rattet ditt der, så sitter det 4 -6 skruer langs kanten på "buret" så er det bare og ta ut, Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet November 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Ok takker for svar! Vet det var litt dårlig forklart, var litt vrient.. :P Men dere skjønnte hvertfall. ;) Får bare bestillet buret også da, nye uker ventetid.. blææh! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Ok takker for svar! Vet det var litt dårlig forklart, var litt vrient.. :P Men dere skjønnte hvertfall. ;) Får bare bestillet buret også da, nye uker ventetid.. blææh! :P thats life :) Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Hvor fikk du kjøpt dette henn? Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Hvor fikk du kjøpt dette henn? tmtuning.com tenker jeg Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Kjøpt på tmtuning ja. Fikk endelig montert driten igår. Var et helvetes strev, men sikkert lettere for de som vet hvordan man demonterer halve bilen. dekselet til koppholderen passet fortsatt ikke, så her må jeg høre med tmtuning hva som er greia. Kan hende koppholderen må byttes kanskje.. Kan ikke si jeg anbefaler denne mod'n til noen! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg