Mattis Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Er det noen som vet om firma/firmaer som kan bredde stålfelger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattis Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Er det ingen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvohondreåførr! Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Hvis dem ikke er mye rusta så er det bare å gjøre selv det.. er ikke noe problem det..:) Siter VOLVO forever!! style volvo`n er som å sminke en gris.. Tragisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Et mekanisk verksted kan nok hjelpe deg, men godkjent får du det vel ikke. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Søk opp Sunnaas(?) bak Statoilen på Bjerke i Oslo. De driver med det på proffbasis. Istedetfor å sveise på en innerhalvdel på utsiden snitter de ut navet/felgsenteret og legger på en splitter ny bane rundt som er i én del. Kosta 700kr felgen for ca 6-8 år siden. Og da kom ev sandblåsing og lakk i tillegg. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasseleeten Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Hva gjør man når man bredder stålfelger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Hva gjør man når man bredder stålfelger? man deler felgen i 2 og sveiser inn en ny del :) Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattis Skrevet Desember 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Søk opp Sunnaas(?) bak Statoilen på Bjerke i Oslo. De driver med det på proffbasis. Istedetfor å sveise på en innerhalvdel på utsiden snitter de ut navet/felgsenteret og legger på en splitter ny bane rundt som er i én del. Kosta 700kr felgen for ca 6-8 år siden. Og da kom ev sandblåsing og lakk i tillegg. Får høre med dem. Takk for tipset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvohondreåførr! Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Søk opp Sunnaas(?) bak Statoilen på Bjerke i Oslo. De driver med det på proffbasis. Istedetfor å sveise på en innerhalvdel på utsiden snitter de ut navet/felgsenteret og legger på en splitter ny bane rundt som er i én del. Kosta 700kr felgen for ca 6-8 år siden. Og da kom ev sandblåsing og lakk i tillegg. er mange so bare snur sentere på felgene, men jeg snitter felgene å sveier inn så brei so kanten skal være.. Siter VOLVO forever!! style volvo`n er som å sminke en gris.. Tragisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattis Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Jeg skal bredde noen 14" felger snart (altså prøve selv). Jeg fant ut at det er best om noen som kan tingene sine bredder disse nye 17" stålfelgene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasseleeten Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 man deler felgen i 2 og sveiser inn en ny del :) Aha, det har jeg hørt om før når jeg tenker meg om, hehe. Takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg