bjorke Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Noen som vet om det har kommet ut en demo av dette spillet..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drPhibes Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 det skal visstnok komme om 1-2 uker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Skulle visst komme i går, men da gikk EA ut og sa at vi måtte nok vente i 10 dager til... Dette gjelder PC-versjonen. PS2 demoen er visst klar, så det er vel bare å vente til den dukker opp sammen med et eller annet blad på narvesen da :) Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porschy Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 laster det ned nå jeg hehe.. har det på min pc imorra eller i overimmorgen :D :D :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Noen som vet når det kommer til ps2,eller er det kommet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Originally posted by Merce laster det ned nå jeg hehe.. har det på min pc imorra eller i overimmorgen :D :D :rolleyes: hvorfra? Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Laster ikke ned pc versjonen for den er verken ute på warez eller retail! Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg