renoxxx Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Hei. mine vinterdekk er helt ubruklige siden der ikke er noen pigger igjenn. men da jeg kjøpte bilen no i sommer skulle sommerdekkene byttes, så han jeg kjøpte bilen med byttet da dekk\gummi. men no viser det seg at de kanskje er piggfrie vinterdekk som ble satt på. men er der en måte å finne det ut på? kanskje der er noen nummer, kanskje der står noe på de som betyr "vinterdekk"? Mvh. Morgan Segafredo Siter MB w202 :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 se om det står m+s på dekkene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Mange litt billigere "sommerdekk" er merket med m+s. Hvis du finner ut hva dekkene heter så er det en smal sak å finne ut hva det er for noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 ja men skal være godkjent som vinter dekk? står jo for mud and Snow? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokim Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 kan være stor forskjell på hva som er godkjent om vinteren og hva som er trygt og kjøre med og som tar deg fram i nordisk klima! åssen dekk er det, merke og modell? Siter # 1996 940 herregårdsvogn # 1969 Amazon 122S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg