Gå til innhold

HASTER Trekke strømkabel i 99 mod a3

Ranger emnet

kentukky

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

rett under bremsekfraftforsterkern, bretta derre varmefoliebeskyttelsn tilside, så var det 2 hull å velge imellom, jeg tok den nederste, var letter å komme til, tok å laga hukk i toppen på korken, sendt ledningen inn til pedalene, tok å skrudd av dekselet hvor du skrur på kjørelysene.så dro jeg ledningen langs listene.=) ps skru av derre hampen hvor du tar å åpner panseret med, kommer letter til da=)

VW Touran

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fekk ikke tid til det, fekk ikke engang tid til å poppe hooden=(

Ringte fra Opel forhandleren der eg kjøpte an.

Om at de kunne ta clutchen min samme ettemiddag, så måtte få an bort dit så de kunne skifte den, så eg må se nor eg får an igjen i dag eller i måra.

Jeg lover å ta bilder å legge ut, skal knipse så godt jeg kan, bare jeg finner gangene, men Zimmern86 ga en god forklaring så skulle ikke være noe problem;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen endå stuck på verksted, da de demoterte clutchen tok de bremseveskeslangene av bremse selynderene, så hadde de klart å ødelagt en pakning eller noe, så de måtte bestille ny.

Men foresten ser du har lagt ut bilde, det virker ikke hos meg hverfall, kan være det viser hos andre, komme bare et kryss med en hvit firkant rundt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lovde jeg skulle få tatt noen bilder.

Her er då under the hood,

Har tegnet inn hvor pluggen er, det er en liten svart propp.

http://i26.photobucket.com/albums/c116/vidar1234/redigertoppi.jpg

Litt nermere bilde av hullet etter proppen er tatt ut.

http://i26.photobucket.com/albums/c116/vidar1234/samehullet.jpg

Det jeg vil anbefale er å legge en lomme lykt foran hullet å stikke hode inn se ca på tegningen hvor du bør kikke ettet hullet ditt.

http://i26.photobucket.com/albums/c116/vidar1234/findit.jpg

Var litt stress men med en trekke snor gikk det som smør.

Vis noen har interesse for det kan jeg vise hvordan jeg har tenkte å få kablen bak også, hvordan løse listene og sånt var enkelt nor du hadde litt mot til å dra hart nok.

Har bare hatt listene av har ikke lagt kabelen under teppe endå.

Men gidder ikke å ta masse bilder vis ingen vil se.

MvH

VidarH

Edit:

Har en 01 model, andre modeler kan være litt anderledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider