Gå til innhold

Tips til høytalere og subber?

Ranger emnet

VolvoR-Sport

Anbefalte innlegg

6500,- til kun frontsett? Hva med å prøve noe nytt og spennende? ;)

- LCY 108 bånddiskant, $189,- per stykk fra e-speakers.com

- Audiotechnology 18H52-4 6-tommers mellomtone/midbass, $299 per stykk fra e-speakers.com

120x119_LCY-108.jpg18H521706SD.jpg18H521706SD.jpg120x119_LCY-108.jpg

Da havner totalen på 5 310,- NOK pluss frakt og mva, for elementer man gjerne finner i stuehøyttalere til over 20-30 000,-... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kommer stadig med no snæx thomas;)

hva med hybrid audio legatia? scott har tilbud på dem nå, så kjapp deg;)

http://www.buwaldahybrids.com/phpBB/viewtopic.php?t=2801

Det kommer riktignok uten delefilter, så du må enten ha spiller med mulighet for aktiv deling eller lage filter selv.

Tviler på du finner noe råere til prisen;) google det litt så skal du se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en hel masse snacks der ute, det er bare så synd at folk av en eller annen grunn heller vil ha "det samme gamle"...

Hybrid-settene er jo heller ikke noe dumt tips. Så mye digg, så lite tid og penger... angry2

Ja, samme sier jeg... er jo så utrolig mye spennende å finne!

Det kan riktignok bli litt leit for lommeboka når utskiftingsdilla biter deg... det vet jeg alt om.

Men et lite tips er å følge med på auksjonene til denne karen på ebay. Han har ALLTID noe snæx, tro om jeg sikler på det rainbow settet:p

http://search.ebay.com/aw-cgi/eBayISAPI.dll?GetResult&sass=anthony.one

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Infinity kappa perfect med en god 2 kanals forsterker fra feks rockford. Det har jeg selv montert i en primera.

Selv uten noe særlig demping av dører og slikt så spilte det så bra at jeg begynte å lure på om alle penga jeg har lagt ut i pioneer stajs er verdt det:/ Det spilte utrolig bra!

What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that...

Lenke til kommentar
Del på andre sider