Hans Skrevet November 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Heheh ;) Men den bilen hadde faktisk vært VELDIG riktig med masse motor opp av panseret og møe gummi bak... Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
351RS Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Du... hiv den 350´n etter noen som har skikkelig lyst på den å bestill en ny 472 HEMI å sleng oppi der isteden...:Devil: Du er så flink til å fortelle andre hva de skal gjøre, hehe. Hva med å ordne en av dine egne biler først????? Siter No subsitute for cubic inches ! Prosjekttråd :Granada 351RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Sitter en map sensor på denna vaffal, den må vel byttes ut til en som tåler trykk siden det er overlading på den..? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Du er så flink til å fortelle andre hva de skal gjøre, hehe. Hva med å ordne en av dine egne biler først????? :crazysant: Kommer ja det kommer...:Devil: Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Sitter en map sensor på denna vaffal, den må vel byttes ut til en som tåler trykk siden det er overlading på den..? Det spørs helt hvor den er koblet til og hva som er gjort med ECM. Går slangen til spjeldhuset er styreenheten lykkelig uvitende om hva som skjer. Skal du montere 2bars MAP må styreenheten i minstefall programmeres om, hvis det ikke er gjort noe med allerede. (Om slangen går til innsuget mellom presse og topplokk) Enkleste måten å bruke TBI'n med presse må være å "lure" styreenheten til å tro at den ikke er overlada, og bare kompensere med ei boks som senker tenninga når ladetrykket kommer, og ei progressiv bensintrykkregulator kobla i serie med den originale. Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Lukter forgasser av detta ass...... heheh ;) Takker for svar, blir klokere her jeg sitter faktisk :) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Lukter forgasser av detta ass...... heheh ;) Takker for svar, blir klokere her jeg sitter faktisk :) Jeg hente TBI.............................. jeg kommer med pæng.:race Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Hehe ;) Mulig etterhvert ;) Men av ren nyskjerrighet, hva kan motoren med presse og alt være verdt..? Hvis vi sier det er orginal innmat..? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Hehe ;) Mulig etterhvert ;) Men av ren nyskjerrighet, hva kan motoren med presse og alt være verdt..? Hvis vi sier det er orginal innmat..? Jeg kan sikkert betale en 4-5 tusen:hide Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 :crazysant: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 :crazysant: Hvis du syns det var litt for mye ,kan du heller spandere noen øl og dram på meg på julebordet da vet du.:crazysant: Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Det kan bli aktuellt ;) Sitter en map sensor på bilen, skal det være en lambdasonde i tilegg?? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Det kan bli aktuellt ;) Sitter en map sensor på bilen, skal det være en lambdasonde i tilegg?? Det er best du selger dette billig til meg, bare tull å fomle med dette for deg, jeg har trua på forgasser jeg, det er det beste:tannløs: Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg