cosworthFTW Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 ja hele gulvet er søkk vått i min sierra cosworth :(( det renner inn selv om jeg ikke kjører,så noen tips om hvor jeg kan sjekke?? har takluke,så dersom dreneringen for luken er tett,hvor renner det da inn? jævlig irriterende da jeg er redd det ruster opp hele gulvet :O Noen med lignende prb? Siter Cosworth!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 sett bilen innendørs, ta ut matter osv. Sett opp en stige med vann som spruter på bilen, ligg inni med lommelykt og start letingen. Er ikke sikker på om det vil gå bak i bilen på din eller ikke, gjorde iallefall det på en gammel bmw jeg hadde før. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworthFTW Skrevet November 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 så må av med trekket og alt...då må vel setene ut og da?? ja er vått både fremme og i bakgulv... Siter Cosworth!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 setene må nok ut da ja, om de ikke er delt opp slik at du slipper. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworthFTW Skrevet November 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 ja får prøve dette da,hjertlig !! Siter Cosworth!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tresing Skrevet Desember 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 ja hele gulvet er søkk vått i min sierra cosworth :(( det renner inn selv om jeg ikke kjører,så noen tips om hvor jeg kan sjekke?? har takluke,så dersom dreneringen for luken er tett,hvor renner det da inn? jævlig irriterende da jeg er redd det ruster opp hele gulvet :ONoen med lignende prb? vist motoren din bruker vann ? kan det jo vær att det lekker fra varmeaperate ditt ut på gulvet det gjor det oss meg var en liten innsjø som jeg satt og plaska med føtten når jeg kjørtebilen :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Desember 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 vist motoren din bruker vann ? kan det jo vær att det lekker fra varmeaperate ditt ut på gulvet det gjor det oss meg var en liten innsjø som jeg satt og plaska med føtten når jeg kjørtebilen :p Over 1 år gammel tråd, han har nok sikkert fått fikset dette nå;) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworthFTW Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 det har jeg faktisk ikke nei... :l..har hatt et avbrekk i militæret et år...så har ikke fått gjort noe med det!! Motoren bruker litt vann ja,hvor skal jeg se da?? men tror ikke det er derfra det kommer,renner som sagt vann inn når den står i ro as well!! Siter Cosworth!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg