Jorgen Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Noen som har lyst til å gjøre noe med denne? :) fks. felger, lakkering av bakfanger, + diverse annet :) Går det ann å lakkere plastikk forresten? :D Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 er jo bare såvidt vi ser felga da.... :D Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Oktober 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 asd Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Oktober 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 hehe, vet det med felga, men har ingen bedre bilder :( Stikker ned og tar et par nå tenker jeg Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Modifisering: ny felg (litt rar), tatt vekk dørhåndtak, igjensmelta bagasjerom, litt plassforandring på emblem, reg.plata vekke, døra er litt modifisert og til slutt en litt dårlig soting av bakruta..:) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Oktober 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 hehe, ikke dårlig den der =) Logo-opplegget ditt var litt merkelig ;) Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Ikke den beste moddingen, men du får iallefall en ide hvordan ting kan se ut :) Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Oktober 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 hehe, nice :) Blir vel lakkering av fangerne og gitter i grillen tenker jeg før vinteren :) Så får vi se hva jeg dukker opp med til sommeren Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Hey.potatis.j.prøvde.meg.på.bilen.din..takker.for.komplimanget.forresten.;) jeje..her.er.ivertfall.mitt.verk.til.dg..;) Håper.du.er.fornøyd..... j.har.gjort.en.del.ting.ka.du.se.hva..d.er.hehe Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 hehe.jaja.påtide.å.begynne.på.fronten.nå.;) vil.du.ha.en.spesiel.stil.eller.styling.så.mail.meg.på stormark_christer@hotmail.com detter.er.ogs[.MIN.msn Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Phuu.endeligferdig.med..fronten..>D si.meg.hva.du.synes...har.lagt.til.Neonlight..synes.d.ble.litt.coolt ikkw.saa.altfor.realistisk.modd..men.men,orka.ikke.mer.er.trot.naa saa.her.er.den..hope.U.like. Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Oktober 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 hehe, det ble ganske så fett :D I dag stikker jeg ned og fjerner logoen + teksten, og gjør et forsøk på å lakkere plasten :) Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 hehe.gjør.d .sry.at.ikke....sierraen.på.d.nederste.bildet.ikke.virker.ekte.men j.var.så,trøtt,så.j.orket.ikke.likte.den.bakfra..best...;) hva.synes.du.da Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Oktober 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Syns det 1. bildet var genialt, og skal ikke se bort ifra at det er slik den blir seendes ut ;) 2. bildet derimot var litt sånn "Overtrøtt" bilde :D men var litt fett.. kommer nok til og bruke et par tips fra deg ja ;) ser ut som du vet hva du driver med Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg