Gå til innhold

Spørsmål trutrack bestiling

Ranger emnet

ole180

Anbefalte innlegg

Heisann,

for ei stund si så snakte eg om å kjøpe meg ei trutrack fra US and A, men saken er den at på den som eg har fonne meg står det "Detroit locker", den eg skal ha er jo "Eaton Detroit Truetrac"

men begge disse to står på sama siå,

http://store.summitracing.com/partdetail.asp?autofilter=1∂=DTL%2D912A588&N=700+115&autoview=sku

så eg lure på om det er denne?

også skal eg jo bestille denna saken og, men finne jo ikkje den handlevognå deiras:P trykke add to cart, men finne ikkje ut av koss eg komme meg til kassen, sikkert eg som bare er blinde, men så er eg heller ikkje nåken hylar i engelsk:drunk:

Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan funker det på vinterføre egentlig? Og hvor mye låser/bremser truetrac'n forresten? :)

Her har ikke komt så mye snøv så jeg har ikke fått testet den skikkeli på vinterføre ennå :P litt forsiktig på gasspedalen så skal det vel gå fint:) hvor mye den låser er jeg ikke sikker på..vertfall nok til å leke seg på asfalt med :) Kan ikke sammenligne åpen diff med dette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er litt småekkel på snøføre egentlig, da det skal litt til å rive hjulene fra hverandre, i sving og sånn..men er helst om en skal 90grader+ i rundkjøringer en merker det..men dette går HELT fint sålenge en er tar det litt rolig om en ikke VIL sladde rundt.. anbefaler deg å ikke låne bilen til mor/far eller hvemsomhelst, for det nytter ikke å kjøre som vanlig bil..men som sagt, er en klar over det, og er obs, er den meget kjørbar

Lenke til kommentar
Del på andre sider