maurice Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 er det noen der ute som har noe stylling der ute til 3000gt`??? tips osv, Se Hit Da!!!! send meg en mail!!! Siter DU KAN SE MEN IKKE RØRE... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Ikke gjør noe tull nå.. Kjøp deg sommerfelger du.. ;) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurice Skrevet Oktober 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Originally posted by NoLimit Ikke gjør noe tull nå.. Kjøp deg sommerfelger du.. ;) :D jaja,skal nok å det,men hva med å ta deg en tur til lillestrøm å drikke da???å du en ting til,19 eller 20 " felger er i tvil jeg....:D Siter DU KAN SE MEN IKKE RØRE... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Originally posted by maurice jaja,skal nok å det,men hva med å ta deg en tur til lillestrøm å drikke da???å du en ting til,19 eller 20 " felger er i tvil jeg....:D 19" holder Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurice Skrevet Oktober 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Originally posted by kas 19" holder tjaaa.tviler sterkt på den:D Siter DU KAN SE MEN IKKE RØRE... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Originally posted by maurice jaja,skal nok å det,men hva med å ta deg en tur til lillestrøm å drikke da???å du en ting til,19 eller 20 " felger er i tvil jeg....:D Lillestrøm og drikke ja? helt klar jeg.. men det var ikke bra nok damer for deg der skjønte jeg??? hehe.. hadde jeg vært full så hadde vel ALT der blitt fint..for mye fint der i edru tilstand og! 19" felger holder i massevis på bilen din... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg