Gå til innhold

Lotec omega..

Ranger emnet

TurboSønn

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

veit ikkje kem som hadde den turboomegaen har berre hørt det er nokken som har en sånn med 24v veit du om det er dyrt og få støpt en turbomanifold? hadde jo vert greitt om det hadde passa over fra en bmw turbo eller datsun 240, skyline, supra

ANer ikke hvor mye det koster og støpe en manifold, det e rjeg ikke noe spesielt god inn i :p

Er mulig det e rnoe som passer, men ikke det jeg vet ..

81' Rekord E1 2,2i - Spiker

86' Rekord E2 2,6i - Solgt !!

78' Rekord E1/2 3.0i rullende prosjekt

99' Omega B 3.0 24v R6 - Gubbebilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk prisliste fra jma 15700,- trur eg det kom på ++ var ikkje gale dette! trur eg skal bestille når eg kjem heim fra fiske;)god tjukk i penger da..:P

Prisoverslag turbokit 3,0 24v.

Turbo Kr.5500,-

grenr¯r Kr.3500,-

Intercooler : fra Kr.2600,-

Oljeslange til turbo : Kr.800,-

Dumpventil: Kr.900,-

Dyser: Kr.2400,-

I tilleg trenger du div siliconslanger og stÂlr¯r for  lage trykkgata. Du b¯r ogs ha annet eksosanlegg.

Ta kontakt med salg@jma.no om du har andre sp¯rsmÂl.

Mvh

John Magne LangÂker

JMA DA

Grøftekanten lakk og rally!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor jeg renget med at 250 kunne være en fin plass for motoren og tilbehør, da holder den kanskje såpass lenge man har fått mer penger å bruke på andre oppgraderinger slik at man etterhvert kan lade mer...

Også trenger man jo ikke så mye i starten, bare tenk så mye jeg hadde måttet jobbe med motor seinere i livet hvis jeg starta med 5-600 hester. Mye vil ha mer vettuh=P

Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil

Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er klart skal man hente så mye så stiger prisen drastisk.

Derfor jeg foreslo 250 hester som en fin plass å legge seg, mer enn det så er det jo nesten slitsomt å kjøre på veien.

Går på litt for hard så gjør du piruetter bortetter motorveien=P

Greit å ha litt utstyr liggede, 50 hester opp for en billig penge er jo å foretrekke foran 150 svindyre=P

Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil

Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nop var berre inne en liten tur butikken var en helt anna plass en det som sto i kartet må sikkert ringe til de for og få helt greie på kor de ligg..

men 35 000 med montering var jo ikkje gale i heile tatt! er jo dyrt berre monteringa!

Er nok ikkje so enkelt å finne noko JMA butikk nei. Dei har kun verkstad og nett side no. Men skal til å bygge nytt og forstod da slik at da blei litt meir butikk og da. Men dei holder jo på med dette utenom jobb. Veldig greie å ha med å gjere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider