Gå til innhold

Norge I Rødt Hvitt å Blått!

Ranger emnet

sugekopp

Anbefalte innlegg

Sånn bortsett fra at jeg mener vi har råd til begge deler. Som et av verdens rikeste land burde det være fullt mulig å løse hele landets behov for skoler og helseinstitusjoner og samtidig kunne cash'e ut et operabygg samt en oppgradering av Rudskogen til fulle F1-specs. Hvem er det egentlig vi sylter ned pengene for?
De kommende generasjoner,heter det seg...bortsett fra at de da,hvis de skal ha et fungerende land,må blåse hele sparegrisen på å få landet på skinner igjen...istedet for å bli født inn i et land hvor alt er på skinner 24/7/365,og ta det derfra.

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den inntektskilden kunne vært så mangt hvis staten hadde brukt noe av pengene til utvikling eller støtte til utvikling av det som vil komme... hva kreves,strengt sett,for å starte et parti..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den inntektskilden kunne vært så mangt hvis staten hadde brukt noe av pengene til utvikling eller støtte til utvikling av det som vil komme... hva kreves,strengt sett,for å starte et parti..?

X antall underskrifter fra personer som sier at de vil støtte partiet. Tror det er 1000 eller 5000 personer...

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

X antall underskrifter fra personer som sier at de vil støtte partiet. Tror det er 1000 eller 5000 personer...

Ok... greit å vite,selv om FRT nå sannsynligvis vil innta en posisjon i bilnorge ikke tidligere sett. Da jeg ikke vet om graden jeg kan uttale meg om dette,setter jeg herved over til styreformannen,så får han velge å evt. lufte dette i egen tråd,eller om dette bare vil komme frem i konfidensielle termer,dvs FRT's kommende styremøte,og om det så vil skape sjokkbølger i norsk bilpolitikk helt av seg selv... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok... greit å vite,selv om FRT nå sannsynligvis vil innta en posisjon i bilnorge ikke tidligere sett. Da jeg ikke vet om graden jeg kan uttale meg om dette,setter jeg herved over til styreformannen,så får han velge å evt. lufte dette i egen tråd,eller om dette bare vil komme frem i konfidensielle termer,dvs FRT's kommende styremøte,og om det så vil skape sjokkbølger i norsk bilpolitikk helt av seg selv... ;)

Joda, som styreformann i FRT kan jeg bekrefte at det rundt midnatt ble luftet et forslag som kan få følger for bil-Norge. Forslaget skal realitetsbehandles på førstkommende styremøte, trolig i begynnelsen av desember. Forslaget er av upolitisk art, men vil likevel som Turboed1 sier få følger for norsk bilpolitikk. Det videre utfall av denne saken vil tas i tråden om Flåklypa Racing Team: http://www.bilforumet.no/stripa/182652-referat-fra-kveldens-styrem-te-i-fl-klypa-racing-team.html

Følg med folkens!

Reodor F

Styreformann

Flåklypa Racing Team (aka Scuderia Flåklypa)

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider