Gå til innhold

fint ha vis man liker å kjøre litt for fort forbi fotoboksen

Ranger emnet

eirik845

Anbefalte innlegg

hei kom ver denne siden på nette:

http://foxplate.com/index.php

dette er noe jeg har lyst til å lage når jeg får lappen.. men aldri vist hvordan jeg skal lage det.. men nå trenger jeg ikke lage bare å bestille hehe... men nettbuttiken er nede så veit ikke hva det koster..

x:97 Toyota Celica t20 1.8

x:98 Toyota Avesis 1.8

x:99 BMW 320ci E46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uberteit..... Ennå ett tåpelig produkt man egentlig ikke trenger

"Faaaaaaaeeeeeennn der blinka det" *hvorfor trykka jeg ikke på knappen og glemte skiltet i tide*

Hver gang man ser purken: "håper han ikke ser at det er noe muffens med skiltet mitt" *svette, stressa, svette, stressa *

På Kontoll, og forklaring til biltilsynet da de ikke liker løsningen: "Nei atte du skjønner det atte hmmm, neida så du skjønner har sånn greie som gjemmer skitet så det ikke blir så møkkete" = $$$$$$$ = i bøter

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert gammal nytt da de begynte å lage dette i 06.. men jeg så det ikke før nå..ingen som ser at det går ann å kjøre det opp å ned da.. før du gjør det da... du får jo kobla dritten til en gps så du veit hvor fotoboksen er så den går automatisk ned ved en boks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei men de kan jo ikke bevise noe da.. er vel ikke ulovlig å ha et feit dritt under skiltet da... du får fjerkontroll til den ( eller det kommer snart ikke sikker) så da greier de jo ikke få den til å gå ned vis du ikke gir de fjernkontrollen da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare å sende de en epost å spørre om de kan lage en til mc å det da.. lager jo både til eu skilt å usa skilt.. så burde ikke være noe problem for de å lage til mc også..

Er litt verre å få montert "vippemekaniskmen" på MC uten at det blir synlig, da. Spesielt når man har fjerna det originale skiltfestet og sitter igjen med en bar hekk.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider