Gå til innhold

fint ha vis man liker å kjøre litt for fort forbi fotoboksen

Ranger emnet

eirik845

Anbefalte innlegg

Man trenger da ikke dette på MC i Norge, da fotoboksene her i landet tar bildet forfra. MC-er har jo kun skilt bak. :rolleyes: :lol:

Kjære deg, tenk deg om og prøv igjen... :lol: :klovn: :chairshot :wonder: :knock:

Tror du at det kanskje kunne vært praktisk dersom du ble forsøkt stoppet av politiet, og ikke hadde lyst til å stoppe? For eksempel i en laserkontroll, hvor stopposten prøver å vinke deg inn til sida, men du velger å gi flatt jern forbi...? Da kan det kanskje være greit å kunne vippe opp skiltet, så de ikke ser hvem du er??? Eller? Jeg bare spør :)

EDIT: Er det ingen andre enn meg som synes at SeaLions innlegg var verdt en kommentar eller to:)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi med mopped bare bretter opp skilter vis vi skal dra fra snuten.. ikke at jeg har gjort det men jeg har bytta skiltoppheng så det er bare å røske tak i det å bøye det litt mere opp så ser de ikke skilte med hvor gått det funker på racing/torung mc veit jeg ikke,på de er det vel best å ha sånt skiltoppheng.. men de med supermotard er det jo bare å gjøre det samme som man gjør på moppa..

x:97 Toyota Celica t20 1.8

x:98 Toyota Avesis 1.8

x:99 BMW 320ci E46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi med mopped bare bretter opp skilter vis vi skal dra fra snuten.. ikke at jeg har gjort det men jeg har bytta skiltoppheng så det er bare å røske tak i det å bøye det litt mere opp så ser de ikke skilte med hvor gått det funker på racing/torung mc veit jeg ikke,på de er det vel best å ha sånt skiltoppheng.. men de med supermotard er det jo bare å gjøre det samme som man gjør på moppa..

så hvis purken kommer etter deg, så hopper du av mopeden, bøyer opp skiltet ditt, setter deg på igjen og tar 0-80 på 2 kaffekopper og ett kalenderår?

- "97" Hyndai Coupe, 2.0 140

- "89" modell fotgjenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

X er fint. hadde også det før. hehe. Men hvis man har denne saken montert på bilen og onkel skulle finne på å stoppe deg i teknisk kontroll. (hvis du ikke stikker) så kan du jo si at dette er en spesiell bil med en innretning som gjør at skiltet over en viss fungerer som frontspoiler for økt marktrykk. Men hva med skiltet bak da? Difuser:D

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heng heller skiltet foran opp i hengsler som ved en viss hastighet(luftmotstand) gjør at skiltet vipper opp under fangeren og blir usynlig

dette har vi på corvetten i familien, funker fett! er hengt på lodd slik at når man kjører raskere enn 100-110 vipper det seg tilbake, det er lite synlig fra før, men hvorfor ikke :)

VW GOLF 1.8 gl 1989

(x)volvo 244dl 1979

Lenke til kommentar
Del på andre sider