Gå til innhold

Hof

Ranger emnet

Recaro

Anbefalte innlegg

Hehe... Drit og dra :) Du må innrømme at spørsmålet ditt oppfordret til et litt sarkastisk svar, da, millhouse :D

Men joda, fengselsstraff på mellom 12 og 30 dager er temmelig vanlig ved grove fartsovertredelser. For å få mer enn 30 dager skal du virkelig stå på...hehe...

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Drit og dra :) Du må innrømme at spørsmålet ditt oppfordret til et litt sarkastisk svar, da, millhouse :D

Men joda, fengselsstraff på mellom 12 og 30 dager er temmelig vanlig ved grove fartsovertredelser. For å få mer enn 30 dager skal du virkelig stå på...hehe...

Nei,faktisk IKKE..Men så er ikke alle her ute etter jobb som rikskverulant heller da ;)

Ha en god søndag..haha

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer det ;)

men når jeg har deg her, har fått masse tips om å søke får å få tilbake lappen tidligere, en slekning av meg mistet lappen i 4 år, søkte etter ett halvt år og fikk den tilbake etter 1 år, åssen er det mulig? finnes det no muligheter for meg å søke også?

Du må søke til politimesteren i politidistriktet ditt. Har ingen gode triks, annet enn å love gull og grønne skoger. Dersom du har en arbeidsgiver som kan legge ved dokumentasjon for at du har behov for førerkort i jobben din, er dette selvsagt ikke negativt. Men ikke ha for store forhåpninger, de dagene hvor man bare kunne rope om tapt arbeidsinntekt for å få beholde lappen er (dessverre?) talte...

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må søke til politimesteren i politidistriktet ditt. Har ingen gode triks, annet enn å love gull og grønne skoger. Dersom du har en arbeidsgiver som kan legge ved dokumentasjon for at du har behov for førerkort i jobben din, er dette selvsagt ikke negativt. Men ikke ha for store forhåpninger, de dagene hvor man bare kunne rope om tapt arbeidsinntekt for å få beholde lappen er (dessverre?) talte...

oki, men rabatt fra 4 år til 1 år er jo rimelig heftig da :P denne personen trengte ikke engang bil i jobben :O

men det er en god stund siden da 10 år tror jeg ...

- "97" Hyndai Coupe, 2.0 140

- "89" modell fotgjenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider