PenguiN- Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Hei alle sammen :spin Jeg satt å kjeda meg og tenkte at jeg skulle prøve noe jeg aldri før har prøvd..Photoshop. Jeg hentet fram bilder som var tatt med min 2MPX mobil (!) og det første jeg tenkte var at jeg måtte få til å gjenskape fargen som bilen egentlig har.. Etter 2-3 timer er dette resultatet: 1: SMC D 19" ca..(skal kjøpe i morgen..tror jeg?) Sota rutene enda litt til Endret fargene litt "Hamann skjørt" 2: Litt vanskeligere.. Greide på en eller annen måte og brushe / viske meg fram til en slags "modell bil" look på bildene...kult 8) her står det ca 18" Rial Daytona felger litt lavere skjørter og litt mer soting.. 3:samme som forrige egentlig.."modell bil" look, forsterkede farger og sotet frontrute :roll: Fargene på bildene stemmer mye mer enn di originale pga råtten kamera, så var fint å se at jeg fikk fargen til å se mer "real" ut i forhold til hvordan bilen faktisk ser ut... Jo mer jeg ser på det jo mer gleder jeg meg til i morgen da jeg skal kjøpe SMC felgene (9x19 bak, 8x19 forann)...Men lurer på om 19" vil se mindre ut enn PS modden min? :| takk for at dere stakk innom! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 ps: hvordan fjerner jeg feks skillet mellom fanger og leppe? og får det til å se ut som ett liksom...(kan vel bruke samme metode for å fjerne forskjellige ting som feks handtak, gjennskin osv..?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 I N G E N kommentarer? SÅ dårlig? ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor broom broom Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 bra dette da.. hvordan lagger du rama? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Bruk smudge tool til å ta små streker mellom fangere osv. Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg