Thomas S Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2008 Wohoooo. Bilen er tilbake på veien :D men imorgen må sommerhjulene av og på med vinter aluene :( Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 Wohoooo. Bilen er tilbake på veien :D men imorgen må sommerhjulene av og på med vinter aluene :( Vinterdekk nå først? :confused: Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 Bilen har stått i ro siden høst så byttet ikke før bilen var igang igjen :) Måtte ihvertfall ha e dag med meita grep på veiene før de slappe vinterdekkene kom på :p Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kMania Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Lenge siden update her, gjort noe mer med bilen? Siter SAAB 9-3 ss 2005 [x] Renault Megane, 1996. Crash test dummy bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Tja. Damen smalt bilen i januar og er under oppbygging fremdeles. Mangler litt peng til lakkering og en del eller to så er bilen 100% igjen Så noen bilder av slik den er no: Skal til Dekk&Felg Spesialisten for å klage på felgene, etter knappe 2 sesonger har de begynt å flasse :x Nyvasket motor :-D Vet ikke hvorfor det KD klistremerke er på LMM enda :lol: Prøvemontering av fanger. Må fikse noen av festene for å kunne feste den skikkelig. Frontplaten er skeiv enda så noe særlig optimalt ble det ikke :lol: Synest fangeren ble rå etter dekselet midt under forsvant :twisted: Lyktespyler fjerning gjorde susen også :) Gleder meg :thumb Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 FIkk svar fra Felgimport.no :D From: jorn.gillstrom@felgimport.noTo: thomas_saterbo@hotmail.com Subject: SV: Klage på Momo XFL-One Date: Tue, 9 Jun 2009 15:40:08 +0200 Hei! Har videresendt bildet til Momo. Eventuelt nye felger må hentes fra Momo i Italia. Holder deg orientert straks jeg får et svar fra Momo. Mvh Jørn Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seruka Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 Haha! Bildet av dama di bakgrunnen :D Made my day! Men jævlig fin Galant, synd det ikke er SKIKKELIGE motoraltertnativer. Men så har jo Mitsu Lancer Evo da. Det er jo deres familiebil med motor ala Audi S6 osv Siter 97'VW Passat 1.8T 150HK 96'Peugeot 605 2.0T 150HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 Blir bra:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 Haha! Bildet av dama di bakgrunnen :D Made my day! Men jævlig fin Galant, synd det ikke er SKIKKELIGE motoraltertnativer. Men så har jo Mitsu Lancer Evo da. Det er jo deres familiebil med motor ala Audi S6 osv Kun i Japan de har skikkelige motorer. V6 DOHC motorer med og uten turbo og både AWD og FWD og ikke minst VR-4 med DOHC V6 og 280hk twinturbo oppsett :pimp Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 Trenger bare lakk no :D Nye felger fra Italia er på vei også :) Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 Kas felga då? Håpa dei fylle hjulbuen litt beire.. Einaste som manglar:) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 Ja, hadde blitt bra med litt større felger:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 Slik den står for øyeblikket. Hobbylakkert fanger pga tidspress før vi sku på ferie. Panseret er heller ikke lakkert og skjermen må byttes. Så må eg fuinne ny grill. Men det er det eneste som gjenstår før bilen er 100% igjen :) Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roar12 Skrevet Juli 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 Lækker bil:) Vurderer og anskaffe meg en men lurer litt på baksetene, er det bra plass til passasjerer (syntes d så litt trangt ut på ett bilde jeg så på nett),hvordan er bensinforbruk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 (endret) Veldig god å sitte baki. Når eg har fører stolen i min posisjon er det fremdeles god beinplass bak. Er også midtarmlene bak :) Forbruket 0.8l ca. I ferien fyllte eg full tank på Geilo og kjørte over vidden. Da eg var fremme i Bergen/Arna så var pilen så vidt under full tank streken så den bruker ikke særlig på landeveiskjøring Endret Juli 29, 2009 av Thomas S Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg