Gå til innhold

Thomas S: Mitsubishi Galant G8 Sport

Ranger emnet

Thomas S

Anbefalte innlegg

• Svar 215
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nyyydelig galant! :D

Har fått med meg hvor du kjøpte skiltet, men lurer på størrelsen ?

Har nettop kjøpt en original svart 03 sport, og tenker på felger som første steg. Registrerer at du virker misfornøyd med 18". Hvordan ser du på 18" kontra 17", på en bil i original høyde, da

veiene i Finnmark ikke tillater noe senking ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :)

Skiltet kjøpte eg hos showskilt.se. Det er egentlig litt for smalt. Er en 2cm glipe på hver side av skiltet så skal ha nytt skilt som er litt større + et japansk skilt til showbruk :)

Er ikke direkte misfornøyd med 18" når eg kjørte mye på bane så blir 18" litt for stort. Hadde da vært best med 16" da men pga hjulbuene er så stor så blir 18" et minimum. Mindre det blir alt for smått.

Ser osgså bare merklig ut med større en 16" uten senk ettersom høyden på Galant er relativ høy. Sammenligner du min med en SKAMSENKET bil så er min senket enda mer i forhold til original høyde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hvilken størrelse skiltet er, er ikke en standard størrelse ihvertfall.

Skal sende inn søknad om få skiltet godkjent. Er kun typegodkjent med lange skilt men siden det lange skiltet ødelegger lakken på fangeren så har eg et lite grunnlag.

Subber forresten ikke nedi med coilovers :)

Meldt deg inn i Mitsubishi Klubben da?

http://www.mitsubishi-klubben.no

Og på facebook:

http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=2261224478&ref=ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider