Gå til innhold

Thomas S: Mitsubishi Galant G8 Sport

Ranger emnet


Thomas S

Anbefalte innlegg

  • Svar 215
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal vi se om eg kalrer å svare på alle spørsmål :P

Er råtøff denne. Har alltid likt disse bilene.

Det rattet ditt. Er det originalt?

Rattet er originalt ja, se liste ;)En av grunnene til at eg kjøpte bilen :)

Å guuuud!! PEN bil :O Dette må vel være det nydeliste Mitsubishi noensinne har laget. Skulle hatt Evo motor og drivverk, det hadde vært gromt.

Sku hatt Evo motor og drivverk ja, men komplett umulig å bygge om på en så ny bil pga lover å regler :( Så det blir nok bare en snerten turbo som yter maks 200hk og hver gang det er kontroll så skrur eg ned trykket og holder meg under 15% effektøkning grensen :)

hvor har du hentet bilen?

ligner en jeg har sett travende i det gamle nord :)

Hentet den i Trondheim ja :) Kjørte hejm i snøstorm og over 3 fjell uten forsikring imstupid

Enig i det Mazter sier, kunne ha vært mer klarlakk på dem =) Men ellers, utrolig strøken Miisoo! Digger den fronten der! Men angående VR4, samme "VR" som i VR6 til VW? At sylinderene går tett i tett "V-Form".

 

Hold denne på veien, en av Norges peneste Galanter!

VR4 er en 4WD V6 2.5 TwinTurbo med 280hk, fins kun i RHD (ratt på høyre side) Så den er nok et langt stykke foran VR6 til Vag :ratatatat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt to galanter.. prøvd og kjøre de til døden hver eneste dag til\fra jobben og begge har fortsatt gått like herlig, det inkluderer og aldri gire før turtallssperra eller bare ligge i 3dje på motorveien for og høre den bevre i evigheta.. og ingenting skjer annet enn at man må fylle bensin :P fantastisk bil. skuddsikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VR4 er en 4WD V6 2.5 TwinTurbo med 280hk, fins kun i RHD (ratt på høyre side) Så den er nok et langt stykke foran VR6 til Vag :ratatatat

 

Mente bare motorblokka ikke performance messig. VR6 er en rar V6 blokk som bl.a VAG har.

 

Men V6 TT det var nice! Men RHD?? Hvordan er det å regge i norge, trodde de var emo på slikt jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente bare motorblokka ikke performance messig. VR6 er en rar V6 blokk som bl.a VAG har.

 

Men V6 TT det var nice! Men RHD?? Hvordan er det å regge i norge, trodde de var emo på slikt jeg.

 

Aah sånn ja. Er nok en mindre type V6er som betyr at den tar mindre plass og bedre vektfordeling :)Men foretrekker Rekke4 fra Evo og slikt :P Turtall e tingen :) :)

Kan kansje få regget den på historisk grunnlag mend et hadde blitt dyrt desverre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er nok noe annet igjen ;) Venter på et Eclipse kit kommer ut for salg ;) De fleste som kjøper Eclipse GSX bytter ut i større turboer og da passer denne midt i blinken. Spørs kor lavt eg kan skru trykke slikt at eg holder meg under 15% grensen :wank Kommer til å kjøre den normalt på 0.4-0.6 slik at det blir minimalt med slatasje og da kommer den til å ligge på rundt 180-200hk :) Mer en nok til en vanlig bruksbil :)

Vist ikked et kommer en turbo for slag i løpet av et par måneder kjøper eg bare en ny en i ca samme størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår