Gå til innhold

Thomas S: Mitsubishi Galant G8 Sport

Ranger emnet

Thomas S

Anbefalte innlegg

• Svar 215
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

Nye LED parklyspærer:

b814e575.jpg

9aa1bf39.jpg

Bilen ble vasket så det var på tide med noen bilder på dagtid siden eg bare har mobilkamera. Vanskelig å få fram på kamera kordan det ble med nye grøftissene :x Grøffitsene er blitt sotet hos billakkerer, minuset er at lyset blir litt gulaktig

f6682348.jpg

5aacf66d.jpg

6d84234c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 3 weeks later...

JDM fordi denne er prikk lik JDM modellen bortsett fra motor og drivverk ;) Kommer VR-4 lykter, skjermbreddere og vinge som kommer i fra JDM modellen ;) Den er altså inspirert av JDM stilen, altså ikke de største felgene og satser mer på kjøreegenskaper en størts mulig felger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vingen er mottat og pakket opp!

Negative tanker:

- Ledningen er bare stappet inn i vingen

- Ledningene er stappet inn på motsatt side en kor hullet er på vingen

- Den er ikke lik den originale VR-4 vingen, bremselyset er helt på tuppen

- Bremselyset er ikke helt tilpasset vingen, glipe på begge sider og stikker litt ut forbi vingen

DSC01655.jpg

DSC01656.jpg

DSC01657.jpg

DSC01659.jpg

Postive tanker:

- Passformen på selve vingen er kjempebra og helt fri for skader

- Ser sinnsyk bra ut

- Billig i forhold til den originale VR-4 vingen til nesten 8000kr

DSC01660.jpg

DSC01661.jpg

DSC01662.jpg

Nett lagt på et lag med klarlakk så venter til det tørker før eg setter igang med selve sotingen.

DSC01663.jpg

DSC01664.jpg

Bremselys ferdig og ledning endelig trukket gjennom vingen. Slet veeeeldig med å trekke den ledningen :|

Steg 1 sotingen:

DSC01665.jpg

Steg 2 klarlakk:

DSC01666.jpg

Venter bare på lakk å slikt no :)

DSC01669.jpg

DSC01668.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er forsikringen ordnet og bilens skader blir dekket av Gjensidige uten bonustap og faktura :D

Etter det blir vingen montert og nytt bremselys koblet opp. Etter det gjenstår det 4 stykk nye Toyo T1-R dekk, hjulstilling og bygging av anlegg for å få litt større bagasjerom før sommeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på jeg så deg i dag, smelte hodet i bussvinduet fordi jeg snudde meg så raskt :P Rålekker bil! Du og dama som var på tur eller?

Ca klokken ti over halv 7, i rundkjøringen utenfor Gullgruven. Hvis du så en guttunge som glodde ut bussvinduet, på vei mot Åsane VG, så var det meg :)

- 94 Mazda 626 2.5 V6

- 95 Mazda 626 2.5 V6, Delebil

[X]96 Mazda 323F 1.8

Muligens KL-ZE i fremtiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider