Gå til innhold

Thomas S: Mitsubishi Galant G8 Sport

Ranger emnet

Thomas S

Anbefalte innlegg

• Svar 215
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er sikker på jeg så deg i dag, smelte hodet i bussvinduet fordi jeg snudde meg så raskt :P Rålekker bil! Du og dama som var på tur eller?

Ca klokken ti over halv 7, i rundkjøringen utenfor Gullgruven. Hvis du så en guttunge som glodde ut bussvinduet, på vei mot Åsane VG, så var det meg :)

Var meg og damo på tur ja :) Gjør vårt for å få palmer her i nord :D

Strålende flott bil!

Hvor får man tak i en sånn som du har? "Sport" med alt ekstrautstyret? :)

Er en god del Sports utgaver tilsalgs no for tiden. Rett etter eg kjøpte min så falt alle i 40-50.000kr i pris nesten av en eller annen grunn hehe

Er egentlig Avance som har alt med skinnseter og automat. Men liker ikke noen av delene og Avance har tre interiør i tilleg :P

Æsja meg. Mangler Momo rattet og. Så Avance holder eg meg unna :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har laget en slags oppsumerings post over hvordan bilen har gått fra original til lettere modifisert :)

DSCN0226.jpg

DSCN0225.jpg

Original

DSCN0674.jpg

DSCN0666.jpg

Sotet baklykter og fjernet hengerfeste

DSCN0828.jpg

DSCN0826.jpg

Fjernet emblemet på bagasjelokket, 17" TSW Revo felger ble montert og Toyo Proxes T1-S klistret på (Fikk Toyo dilla etter disse)

TravparkenSvarthvitt.jpg

1191096268_img_3600.jpg

Nye felger igjen 18" Momo XFL-One med Toyo Proxes T1-R :D og Vogtland 35mm senekfjærer og lakkert bremser blå.

IMG_1621.jpg

IMG_1613.jpg

K-Sport Coilovers = Mye senking :ratatatat

X3 Racing 4" potte er montert også for å få et litt bedre utseende og fylle ut hullet i bakfangeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøpte du Led parklys? de var pene, skal ha det selv <3

De er kjøpt på http://www.haugland.biz men de fungerer deverre ikke som de skal :( Pga at de er for nær kjørelysene så ryker de veldig fort :(

Men kjører med kjørelys og grøftlys på samtidig no pga grøftlysene er så svak pga de e lakkert så de er like sterk som markeringslys :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så utrolig surt at VR4 utgaven av denne bare kom ut i Japan, bilen ser jo fetere ut en skyline! så hvorfor i alle verden kan ikke vi oxo få den med V6 twin turbo og 4WD som i japan!! digg bil

Ja dette er det nærmeste eg kommer til VR-4 utgaven :(

Hadde bare Mitsu solgt 4x4 utgaven i det minste slik at vi kan bygge om til VR-4 når bilen er gammal nok :(

De som har forrigge utgave har 4x4 også så da er det ikke noe problem å bygge om.

Dette er en familiebil så det eneste på trimfronten blir motorbytte til 2.4 GDi eller 2.5 V6 om noen år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider