SirAnderz Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Hei, Er sikkert noen der ute der som har Gatebil plakaten ? Er egentlig samme hva slags, vil bare ha en.. Må være så stor som originalen da... Håper noen kan hjelpe.. Skal henge den opp på rommet viss noen lurte assa.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Originally posted by SirAnderz Hei, Er sikkert noen der ute der som har Gatebil plakaten ? Er egentlig samme hva slags, vil bare ha en.. Må være så stor som originalen da... Håper noen kan hjelpe.. Skal henge den opp på rommet viss noen lurte assa.. Hvis kan bevise at du har Skyline R34, så skal jeg gå rundt i norge til jeg finner en plakat som henger igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirAnderz Skrevet Oktober 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Nei, jeg har ikke skyline, var bare noe jeg skrev.. For morsomheten sin skyld, men det var ingen som syns vist, skal fjerne det.. Noen som faktisk har plakaten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 prøv å send PM til turbo2 og hør om han har noen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Jeg har en bunke... Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirAnderz Skrevet Oktober 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Mener en "digital" hehe.. Den låg på gatebil siden før, men den er der ikke nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 mener du denne? :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 lagra den da jeg slang den opp på slutten av breisladd videon jeg filma fra september treffet.. forbausende få som har lastet ned og sagt noe om den videon :( og bryter jeg no copyright ting med å linke ut det bildet her si i fra så skal jeg skjerpe meg asap. -Pudding Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirAnderz Skrevet Oktober 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Det bilde funka ikke Pudding, kan du sende det til meg igjen på anders@explotionchurch.com? Du har pm også, viss du leser dette først:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by SirAnderz Det bilde funka ikke Pudding, kan du sende det til meg igjen på anders@explotionchurch.com? Du har pm også, viss du leser dette først:) Mener du plakaten? 'Funker'? :rolleyes: Hva med 'Save picture as'? Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 data er ikke så lett for alle vet du eirikoo :) sendte på mail også nå jeg SirAnderz Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by Pudding data er ikke så lett for alle vet du eirikoo :) Var egentlig ikke meninga å være så frekk, men det kunne liksom ikke gjøres så mye lettere da. :) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirAnderz Skrevet Oktober 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Ikke for og være frekk her heller, men når jeg opna sida første gangen, kom ikke vinduet, trykte på vis bilde igjen så kom det ikke, dvs at bildet funker ikke... Vil også si at selv om jeg er 13år, så kan jeg MYE mer om data en di fleste her da men.. mvh Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by SirAnderz Vil også si at selv om jeg er 13år, så kan jeg MYE mer om data en di fleste her da men.. Så bra.. Jeg har vel drevet med data litt lenger enn du er gammel. :) Men er vel ikke så utrolig god for det, driver ikke så mye med 'hacking' lenger. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirAnderz Skrevet Oktober 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Hmm. Så du har holdt på med hacking?:) Lengste hacking går for meg er vell subseven på kammizer hehe.. Holdt på mer med det for en 1-2 år siden, da jeg sendte server.exe fila til folk på mirc og kødda, hehe. Menmen, nå har jeg fått plakaten.. Takker så Mycket pudding. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg