Gå til innhold

hva er vitsen med "leker" her inne?

Ranger emnet

mamolv

Anbefalte innlegg

lurer egentlig på ka som e vitsen med "historie leken" og "treordsleken" her inne på bilforumet..d e ikke en jævel her inne som e interessert i å lage ei historie...d e kun drittslenging og homseprat.tror trådstarteren er interessert i en historie der d e mange som bidrar med artige og humoristiske bidrag..stemmer dette????hadde vært artig og fått lest en fin historie etterhvert,men d går ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer egentlig på ka som e vitsen med "historie leken" og "treordsleken" her inne på bilforumet..d e ikke en jævel her inne som e interessert i å lage ei historie...d e kun drittslenging og homseprat.tror trådstarteren er interessert i en historie der d e mange som bidrar med artige og humoristiske bidrag..stemmer dette????hadde vært artig og fått lest en fin historie etterhvert,men d går ikke..

Svaret på alt du skrev er egentlig bare "javel".

Var nok mest sansynlig meningen av trådstarter å lage en historie og slik, men folk har ikke iq til å skjønne såpass virker det som. Så ja, enig med deg.

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så er det bare siden dem har lyst å få så mange innlegg som mulig.

Får ikke postcounts i stripa trur jeg...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns egentlig hele stripa er meningsløs.

På andre forum, som er rettet mot mer spesifike ting, som f.eks. VW.Audi Club forumet, er det et mye mer seriøst OT forum! Tror grunen til det er at det er medlemsavgift, og mye færre medlemmer.

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slakt meg dere som vil, kommer ikke til å endre mening uansett.

Synes de ''lekene'' er sinnsykt artige jeg. Og det er ikke drittslenging innpå der, men en.. ehm.. spesiell sans for humor.

Hadde noen kalt meg no stygt inne på historie-leken for eksempel, så hadde jeg ledd meg skakk! (ja, kom igjen, PRØV!)

Sykt artig å se hvordan historien blir når hundrevis av forskjellige personligheter har bidratt!

Litt tullball må da være lov! :)

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider