mamolv Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 lurer egentlig på ka som e vitsen med "historie leken" og "treordsleken" her inne på bilforumet..d e ikke en jævel her inne som e interessert i å lage ei historie...d e kun drittslenging og homseprat.tror trådstarteren er interessert i en historie der d e mange som bidrar med artige og humoristiske bidrag..stemmer dette????hadde vært artig og fått lest en fin historie etterhvert,men d går ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RizoR Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Selv skal jeg skjerpe meg! Jeg mener egentli det samme, det blir litt drøyt ettervært... SKJERPINGS FOLKENS!!! Siter Mitsubishi Lancer GLXi Mirage 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet November 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 ok,hvis du sier d så... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 lurer egentlig på ka som e vitsen med "historie leken" og "treordsleken" her inne på bilforumet..d e ikke en jævel her inne som e interessert i å lage ei historie...d e kun drittslenging og homseprat.tror trådstarteren er interessert i en historie der d e mange som bidrar med artige og humoristiske bidrag..stemmer dette????hadde vært artig og fått lest en fin historie etterhvert,men d går ikke.. Svaret på alt du skrev er egentlig bare "javel". Var nok mest sansynlig meningen av trådstarter å lage en historie og slik, men folk har ikke iq til å skjønne såpass virker det som. Så ja, enig med deg. Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Eller så er det bare siden dem har lyst å få så mange innlegg som mulig. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Eller så er det bare siden dem har lyst å få så mange innlegg som mulig. Får ikke postcounts i stripa trur jeg... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 tror ikke d blir registrert innlegg nei.håper ingen misfårsår mæ, e ikke en festdreper.men syns bare d hadde vært artig og laga ei historie eller eventyr æ da og tenkte d va noen me like mye iq som mæ som villa d å.men dem fleste som skriver inn der e jo "homser" me iq stor som skonr deres.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Syns det er bra folk slenger dritt i et par tråder. Får ut aggresjon. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RizoR Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Da e det nån som kan lage "Agresjons Leken" også kan du etterlate Historieleken til di som ikke er så barnslige.. Siter Mitsubishi Lancer GLXi Mirage 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Syns egentlig hele stripa er meningsløs. På andre forum, som er rettet mot mer spesifike ting, som f.eks. VW.Audi Club forumet, er det et mye mer seriøst OT forum! Tror grunen til det er at det er medlemsavgift, og mye færre medlemmer. Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 e jo "homser" me iq stor som skonr deres.. da har jeg mye i iq da:D:D men altså det har sklidd ut, men man får bare være med på leken å prøve å hente det inn igjen, er ikke værre, og om man ikke tåler å få igjen så er det ikke vits i å skrive;) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Slakt meg dere som vil, kommer ikke til å endre mening uansett. Synes de ''lekene'' er sinnsykt artige jeg. Og det er ikke drittslenging innpå der, men en.. ehm.. spesiell sans for humor. Hadde noen kalt meg no stygt inne på historie-leken for eksempel, så hadde jeg ledd meg skakk! (ja, kom igjen, PRØV!) Sykt artig å se hvordan historien blir når hundrevis av forskjellige personligheter har bidratt! Litt tullball må da være lov! :) Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Enig med villstyring, det er ikke en seriøs historie, om man må tåle og få litt igjen når man kaller alle for homoer. Den som ikke er med på leken, den får tåle steken! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet November 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 d e ikke d at d e kun drittslengeng da.men hadde vært gøy med en historie med litt seriøst innhold..men humoristisk,,,ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg