a007apl Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Siter ...From Brazil to F1 History... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 hoho SINNSYKT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 syns den var litt for "vanlig" jeg til og være 40års jubileums bil kjip farge også men bilen er jo feit ikke misforstå her. Føler bare att de kunne ha gjort noe mer ut av det litt i baner av denne: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Originally posted by Brembo syns den var litt for "vanlig" jeg til og være 40års jubileums bil kjip farge også men bilen er jo feit ikke misforstå her. Føler bare att de kunne ha gjort noe mer ut av det litt i baner av denne: Den bilen på dette bilde, tror jeg er den mest brutale bilen som jeg har sett.. Men den jubileumsmodellen er jo grisefet den og da....:D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet November 1, 2003 Rapporter Share Skrevet November 1, 2003 Hm, er ikke det der en R-GT Murcielago da? Seriøst nydelig bil da, med tolv spjeldhus i bar carbon kiddie Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg