Dataprob Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 morn! Lurer på hvordan Resonant Engineering SE12 er. er den bra? Har tenkt meg to sånne men tenkte å høre med dere først:) MVH Dataprob Siter 87` Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Ja, de spiller meget bra... trygt kjøp ;) Hvordan forsterker har du tenkt til å bruke?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
king_pedersen Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 hei du, har holdt på en stund å se etter Sub og forsterker og har gang på gang fått anbefalt SE12, blir selv å bestille den nå snart regner jeg med:) Siter Mvh Thomas Pedersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dataprob Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Jeg er usikker på forsterker. men da bestiller jeg to sånne ;) Siter 87` Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
king_pedersen Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 USAmps XT4000 eller MD1D på morel.no, skal vist drive de helt perfekt:) Siter Mvh Thomas Pedersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dataprob Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 "US Amps XT4000D er en kraftig digital forsterker som er stabil i 1 Ohm. Denne kraftpakken anbefaler vi til følgende subwoofere: 2 stk. Resonant Engineering SE10 2 stk. Resonant Engineering SE12" vurderer og kjøpe den i samma slengen ja. noen som har denne? er den bra? Siter 87` Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
king_pedersen Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Den skal vist drive de subbene veldig bra, blir vel å gå for den selv når jeg kjøper når cash kommer inn, har selv bare hørt skryt om den:) Siter Mvh Thomas Pedersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgeirs Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Eg har og hørt at RE Audio SE12 er bra. Men eg har ein kamerat som har kjøpt seg Pioneer ts-w3001d4. Han meiner den også er veldig bra. HVem av de burde eg velge? Og begrunnelse av svaret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 kjenner noen av dere noen som har HØRT se subbene eller? :P bare lurer.. har aldri hørt de selv, men har hørt alle de andre RE elementene :p Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dataprob Skrevet November 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 og hvordan var de? Siter 87` Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 veldig fonøyd med SX10, som jeg har i bilen til vanlig.. nå har jeg to RE8 mens jeg bygger om bagasjen og de overraska VELDIG.. og da mener jeg at de trøkka godt (136dB) og spiller pent.. da med en kasse som ikke er riktig i det hele tatt :p men RE er absolutt noe å anbefale :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dataprob Skrevet November 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 takk for raske svar! da kjøper jeg re se12. men før jeg bestiller.. veit du åssen US Amps XT4000D er? Siter 87` Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 jess.. det er en god amp.. men vil heller anbefale deg å gå opp noen kroner og kjøpe en MD1D isteden.. den er hakket råere :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dataprob Skrevet November 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 den ble litt i dyreste laget for meg nå. er student å greier. men jeg trur jeg satser på US Amps XT4000D i første omgang så får jeg heller oppgradere til MD1D etter nyttår da jeg har litt mer penger. Takk for hjelp Siter 87` Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 hehe, da blir det jo enda dyrere når du må oppgradere seinere :) men absolutt en god amp :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg