raboc Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 3) Nei, det gjør han ikke. Patrik Furstenhoff sluttet å kjøre gris etter at han kom ut fra fengsel for ca ti år siden. Han har også uttalt at han ser opp til Ghost Rider, for han er mye bedre enn han noen gang var, men Patrik Furstenhoff lever i dag et helt rolig familieliv. Prøv igjen ;) Men han har tilgang på samme sykkel som Ghost Rider? :) Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Men han har tilgang på samme sykkel som Ghost Rider? :) Les innlegget mitt en gang til, så ser du at jeg har redigert inn en viktig detalj; han er med og produserer Ghostrider-opplegget. I alle fall hvis man skal tro det man hører... Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Her er noen til, har fler også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Ja, jeg må bare henvise til mine svenske MC-kollegaer som hevder å ha greie på dette. Herr Fürstenhoff mista dattera si for ca ni år siden pga en fyllekjører, så forsvant han en tur i fengsel, og etter dette har han visst slutta med grisekjøringa, og nøyer seg nå etter sigende med å produsere Ghostrider-filmene. Dette kan selvsagt være tøv, men det vil i alle fall forklare hvordan han stadig avbildes med syklene. Men tilbake til spm 1, i hvilken film kjører han på bakhjulet mellom to trailere mot kjøreretningen? Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Satan den filmen var SKUFF! Penger ville jeg aldri ha brukt på den... Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Er vel snart på tide å gi seg... GIS er oppbrukt for lengst. Etter film nr 2, som jeg mener var den beste, har det ikke vært mye spennende de har kommet med. Ghostrider derimot, har klart å levere bra filmer hele veien :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Åh jeg får monsterereksjon hver gang jeg ser noen som bretter ned buksa og skampuler snuten til det spruter bacon slik GIS gutta gjør... herlige filmer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rayol Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 vet ikke om dette er ekte men er iallefall en filmsnutt fra at en "deltager" i ghost rider blir tatt http://www.street-garage.com/index.php?option=com_seyret&Itemid=75&task=videodirectlink&id=244 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 hørte også noe rykter om at det var en som døde? vet ikek hva det var men:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg