rakanishu Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by SupraTT Trur ikke akuratt på det før du poster screens jaja, får vel poste siste pers'n da :p 10 runder konstant drift.. Det eneste som stoppet meg var mål ;) Tror du meg nå? :D Siter - BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil x BMW E28 518i '85 x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91 x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90 rakanishu - drifting away Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Originally posted by rakanishu jaja, får vel poste siste pers'n da :p 10 runder konstant drift.. Det eneste som stoppet meg var mål ;) Tror du meg nå? :D OJ:eek: Trudde jeg hadde gjort det bra jeg, som fikk 122,000 poeng i drift....... Men det var på 4 runder, så det er vel kanskje ikke så aller værst alikevel....... Er det foresten noen som vet åssen man får lagt ut bilde fra spillet?? "Print screen" ?? Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Fikk brennt spillet av en kompis idag, men tror ikke alle filene ble med:( Får beskjed om at der er error på fil /tracks/stream1RC1202.bun Så er det noen som hadde giddet å sende meg den filen, eventuelt hele /tracksmappa på CD II? På forhånd 1000 takk! tommy_bye@hotmail.com Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Du må bruke daemon tools, (lurer på hvor mange ganger jeg har skrevet denne posten nå) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Nope. Det mangler en fil. (Har lagt inn pirat noen ganger før, så jeg vet:) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superseven Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Når jeg spiller spillet (med australia som regionale innstillinger) kommer jeg bare til loadingen, deretter stopper spillet opp... Hva er galt? doh Siter D råaste med hjul på komme fra England! Sitat fra ozzy osbourne sang: You can't kill rock'n roll, it's here to stay! :dude: onfiredevi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Originally posted by V8 power Når jeg spiller spillet (med australia som regionale innstillinger) kommer jeg bare til loadingen, deretter stopper spillet opp... Hva er galt? doh Prøv med USA på regionale? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Originally posted by Jonte Benytt NOS mens det telles ned.. Så kommer det :) Bruker du opp NOS'en da? Eller mister du ingenting? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Du bruker'n opp ja:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Originally posted by Tombra Nope. Det mangler en fil. (Har lagt inn pirat noen ganger før, så jeg vet:) Men du får ikke innstallert spillet fra de brente platene gjør du vel? Det gjorde ikke jeg heller og jeg lastet ned 2 forskjellige "fil-sett". Men jeg fikk installert når jeg brukte Daemon tools. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Stor takk til Laaars! Greia var at en kompis kopierte CD'en han hadde, men dro ikke med den fila der:) Problem løst! NEXT! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Noen som vet om det er mulig å se replay av løpene? Virker litt rart om det ikke er med i spillet i grunn. Hadde vært gøy og lagret noen av de beste drifte rundene mine :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 det er ikke noe replay mulighet i spille. det er en av grunnene til at spille ikke fikk topp karakteren.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Dårlig grafikk, litt så-som-så handling, og frame rate som ikke klarer holde følge. Overstadig glad for at jeg kjøpte Project Gotham Racing 2 også, for NFSU suger! Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Grafikken og frameraten har med skjermkortet ditt å gjøre da... Har du prøvd spillet på max detaljer og 1280, evt. 1600 oppløsning? Rimelig nice grafikk da... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg