Bilskalle Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Er det noen som vet hvor lang tid det tar før man får widebody kit? Alle vet vel at man kan få sånn nos purge røyk opp av sidene foran som på skyline'n i 2f2f... :D Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brekyr Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Finner SERIØST ikke hvor savegames mappa\filene er jeg.. faaan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by bjirn :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: Kommer under installasjon! Du må bruke Daemon tools eller lignende for og installere spillet. Fikk samme feilmeldingene når jeg brente det på CD. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Fikk spillet i posten fra Akers-mic i dag:D Trodde egentlig release datoen på Pc var 28'nde, men det gjør ingenting:cool: Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by brekyr Finner SERIØST ikke hvor savegames mappa\filene er jeg.. faaan C:\Documents and Settings\All Users\Programdata\NFS Underground Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by MAGUN Du må bruke Daemon tools eller lignende for og installere spillet. Fikk samme feilmeldingene når jeg brente det på CD. bruker daemon.... kan det være fordi det ikke er på første fakecd-saken, men fjerde? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosy Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by Krissa Er det noen som vet hvor lang tid det tar før man får widebody kit? Alle vet vel at man kan få sånn nos purge røyk opp av sidene foran som på skyline'n i 2f2f... :D Wide body kit får du ikke før etter løp 112, men hvordan får du NOSrøyk som i 2f2f som du snakka om? Siter Jeremy Clarkson on Norway: "Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by Mosy Wide body kit får du ikke før etter løp 112, men hvordan får du NOSrøyk som i 2f2f som du snakka om? Benytt NOS mens det telles ned.. Så kommer det :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by RamZorg Kunne noen tenke seg å sende meg eller legge ut ett savegame som er komplett eller mot slutten? Hadde kommet til event 103 av 111 da harddisken min sa takk for seg. Orker ikke å begynne helt på nytt igjen. Alle sliter vist med løp 103. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RamZorg Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Fikk redda savegamene fra harddisken, og runda nettopp spillet. Har aldri vært så oppslukt i ett spill før. Skikkelig bra tidsfordriv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 nfsu er for bra :D grunnen til at jeg sier dette er at jeg får ikke jobba noe med prosjekt bilen min :-( sitter bare å spiller kvelden lang.. skulle aldri lagt inn nfsu nå :rolleyes: Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superseven Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 vet noen hvor jeg kan laste ned en crack til NFS: Underground? Siter D råaste med hjul på komme fra England! Sitat fra ozzy osbourne sang: You can't kill rock'n roll, it's here to stay! :dude: onfiredevi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZerweX Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 www.gamecopyworld.com Siter Sigurd H. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RamZorg Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 men den derre official patch greia som det står om på gamecopyworld, finner jeg ikke. Link noen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guest Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Patch: http://r-r.webz.cz/nfsu_patch.zip No-cd: http://r-r.webz.cz/nfsu_nocd.zip Siter '87 Dodge Daytona Shelby Z Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg