MAGUN Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Grafikken er vel ikke den aller beste, men den mer enn god nok for meg. Det er det beste bilspillet som har kommet til PC på lenge. Spillet er også MEGET underholdende og skal nok underholde meg i lange tider :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Originally posted by Laaars Grafikken og frameraten har med skjermkortet ditt å gjøre da... Har du prøvd spillet på max detaljer og 1280, evt. 1600 oppløsning? Rimelig nice grafikk da... Sorry - skulle lagt til: til X-BOX ;-) Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Legger ut her også, (ligger også i bildethreaden) håper ingen har noe i mot det. Lekt meg litt med Fraps og Premiere i dag og her er resultatet. ftp://rakanishu.ath.cx:54/nfsu_longdrift-xrf.rakanishu.avi 37.1 Mb - Nyeste dixv codec Videoen inneholder en 10 rundersdrift på bane 1. 340k score :D Enjoy :cool: Siter - BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil x BMW E28 518i '85 x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91 x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90 rakanishu - drifting away Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 :D :D :D :D :D :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Originally posted by Golfy Du må sette regionale innstillinger til engelsk(Australsk) orket ikke å lese hele denne tråden her, men jeg har innstallert hele spillet og no cd crack. jeg bruker daemon tools, men hvordan får jeg forandre det regionale innstillinger greiene? hvor får jeg gjort det? for spillet hopper tilbake til windows bare! håper på raskt svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Start Instillinger Kontrollpanel Regionale instillinger (bilde av en jordklode, hvis du har engelsk) Nasjonal instilling Engelsk (Australia) Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Har et problem med løp nr 93!! Hver gang jeg prøver og starte det så hopper det ut av spillet og går tilbake til windows:( Er sikker på at jeg har lest om dette problemet før men finner det ikke igjen.... Noen som vet hva som er galt?? Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
java Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Originally posted by NissanPrimera Har et problem med løp nr 93!! Hver gang jeg prøver og starte det så hopper det ut av spillet og går tilbake til windows:( Er sikker på at jeg har lest om dette problemet før men finner det ikke igjen.... Noen som vet hva som er galt?? Sliter med akkurat samme problem, ingen andre som har vore borti dette og som veit kva som er gale? Utruleg irriterande....:mad: Siter 2008 Audi A5 3.0 TDI Quattro - til salgs! x 2008 Audi A5 1.8 TFSI x 2004 Audi A3 2.0TDI Ambition DSG X 2003 Audi A3 2.0TDI Ambition X 1994 Mazda 626 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 OK, har oppstått et problem hos meg. Etter løp 105 bestemte jeg meg for å innstalere patchen, og nå kommer jeg ikke inn i spillet. Noe som vet hva som kan være galt? Noen som vet om det går an å instalere spillet på nytt å bruke den savegamen jeg har nå? Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastone Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Sier bare en ting : PS2!!!!! :D :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 alt dette tullet dere skriver om å kjøpe spillet.. vel.. Dalan: jeg har det, du kan få det av meg :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Originally posted by Flasher alt dette tullet dere skriver om å kjøpe spillet.. vel.. Dalan: jeg har det, du kan få det av meg :) Kjøpte det til PS2 dagen etter jeg posta, men ellers takk :) Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Originally posted by MAGUN Men du får ikke innstallert spillet fra de brente platene gjør du vel? Det gjorde ikke jeg heller og jeg lastet ned 2 forskjellige "fil-sett". Men jeg fikk installert når jeg brukte Daemon tools. jeg har lasta det ned fra supernova..brent ut på to cd'er..patcha og kjørt no cd crack, og australia :D funker fint.. kjørte vanlig installasjon, og la over patch og crack.. inga problem :cool: Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Originally posted by volvo242TIC jeg har lasta det ned fra supernova..brent ut på to cd'er..patcha og kjørt no cd crack, og australia :D funker fint.. kjørte vanlig installasjon, og la over patch og crack.. inga problem :cool: Hvordan la du inn patchen? Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Lastet det ned fra dc jeg. Mountet cd1 på daemon kjørte install filen.... Når det var ferdig var det bare å kopiere crack filen fra crack folderen (speed.exe) inn i programfolderen til spillet(programfiles,ea games,nfsu) Start key generatoren,start spillet tast inn cd key(pass på at cd 2 er mounta i daemon) Og vips spill...... Er Faktisk så enkelt. Forøvrig et ganske bra spill,har kommet til 20bane har en golf med stage1¨på alt.. Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg