Shyggen Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Bare en ting som irriterer meg, at man må unlocke alle trim ting.. og at de ikke bare koster endel.. Skulle heller vært så man måtte spare og prioritere hva man ville ha først.. Nå har man jo penger i fleng å ingenting å bruke de på.. PS: kan man kjøpe flere en 1 bil om gangen? leste om en som hadde 3stk.. alt jeg kan gjøre er jo trade in.. Nissan 240SE med alt stage2 pluss special panser og 19" felger Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cool Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Jeg har fremdeles ikke fått spillet :mad: hvem skal jeg sende mail til for og høre hvorfor jeg ikke får det? Siter Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Originally posted by dr.enos.pork Lastet det ned fra dc jeg. Mountet cd1 på daemon kjørte install filen.... Når det var ferdig var det bare å kopiere crack filen fra crack folderen (speed.exe) inn i programfolderen til spillet(programfiles,ea games,nfsu) Start key generatoren,start spillet tast inn cd key(pass på at cd 2 er mounta i daemon) Og vips spill...... Er Faktisk så enkelt. Forøvrig et ganske bra spill,har kommet til 20bane har en golf med stage1¨på alt.. Takk for svar :) Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Husk forøvrig å forandre regionale settings til australsk. Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drPhibes Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 du trenger ikke sette det til australsk - det virker like bra med alle engelskspråklige land (har prøvd aus, us, uk mm.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 en fråga : jeg var hos en kamerat for å legge det inn i går.. spillet virker hos meg og hos tre andre som har fått det av meg på brente cd'er.. problemet hos sistemann er at vi får ræva grafikk..klarer ikke å se noen ting.. pixler store som skjermen :D han har et Riva 2 TNT kort..kan det være at kortet er for dårlig? noen som har hatt lignende problmer? Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Nå var RivaTNT2 Kort veldig bra for et par år siden.. nå klarer det ikke følge opp med noe spill.. Ville nokk anbefalt en liten oppgradering der ja :) Har selv Radeon 9600PRO, litt tuna ;) å det går smooth :D Pluss at dette støtter de nye DirectX9 featsene :) = Nicere grafikk Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Noen som kan hjelpe meg?? Spillet har fungert helt fint helt til jeg kom til løp 93, og da henger det seg opp og går tilbake til windows...... Har nå prøvd det meste, men finner ikke ut av det! Siste utvei nå tror jeg er og prøve og reinstalere spillet men da må jeg jo save profilen min...... Det stod tidligere i denne posten beskrevet hvor save fila lå på maskinen; Originally posted by nissan s13 C:\Documents and Settings\All Users\Programdata\NFS Underground Problemet er bare at i "All User" mappa ligger det ingen mappe som heter"Programdata\NFS Underground"????? Noen som har noen andre forslag?? Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddern Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Originally posted by NissanPrimera Noen som kan hjelpe meg?? Spillet har fungert helt fint helt til jeg kom til løp 93, og da henger det seg opp og går tilbake til windows...... Har nå prøvd det meste, men finner ikke ut av det! Siste utvei nå tror jeg er og prøve og reinstalere spillet men da må jeg jo save profilen min...... Det stod tidligere i denne posten beskrevet hvor save fila lå på maskinen; Problemet er bare at i "All User" mappa ligger det ingen mappe som heter"Programdata\NFS Underground"????? Noen som har noen andre forslag?? Hvis du tar å viser skjulte filer så kommer det opp... Siter Var det her det sko stå no' lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Åssen får jeg frem de da (er ikke noe datanerd som du skjønner....) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZerweX Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Start -> Control Panel -> Folder options -> View -> Show hidden files and folders Usikker på hva det er på norsk men.. Start -> Kontollpanel -> Mappealternativer -> Vis -> Vis skjulte filer og mapper eller no slik.. Siter Sigurd H. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Takker:) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Spør en gang til før jeg gjør noe dumt: Kan jeg nå bare lagre den nfs Underground fila, re-instalere spillet og legge fila tilbake på samme plass?? Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
java Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Originally posted by NissanPrimera Noen som kan hjelpe meg?? Spillet har fungert helt fint helt til jeg kom til løp 93, og da henger det seg opp og går tilbake til windows...... Har nå prøvd det meste, men finner ikke ut av det! Siste utvei nå tror jeg er og prøve og reinstalere spillet men da må jeg jo save profilen min...... Har som nevnt tidlegare samme problem og eg har prøvd å reinstallere spelet utan at det hjalp, så andre forslag blir tatt i mot med takk! Siter 2008 Audi A5 3.0 TDI Quattro - til salgs! x 2008 Audi A5 1.8 TFSI x 2004 Audi A3 2.0TDI Ambition DSG X 2003 Audi A3 2.0TDI Ambition X 1994 Mazda 626 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 ....wtf!? jeg har ett anna problem trodde man hadde runda "underground" delen av spillet var man kom på 111 av 111 jeg... men nå er jeg jo på 112.. så det stemmer jo ikke.. faan.. :D noen som vet hvor mange baner\saker\ting\tang det er? :rolleyes: :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg