Gå til innhold

nfsu

Ranger emnet

suzuki X

Anbefalte innlegg

• Svar 228
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by java

Har som nevnt tidlegare samme problem og eg har prøvd å reinstallere spelet utan at det hjalp, så andre forslag blir tatt i mot med takk!

jeg har også det problemet! setter pris på om noen har en løsning så jeg kan fortsette å spille, ble jo litt hekta kan man si! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et annet problem, når jeg starter spillet (har patchet, cracket og køddet med de regionale innstillingene), allikevel kommer jeg bare til loading menyen før pcen henger seg, hvordan i helvete (beklager banninga) får jeg det til å virke?

D råaste med hjul på komme fra England!

Sitat fra ozzy osbourne sang: You can't kill rock'n roll, it's here to stay!

:dude: onfiredevi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NissanPrimera

Har nesten begynt og gi opp jeg nå.................

Jeg har allerede gitt opp, ble jo så hekta etter å ha spilt x antall baner at jeg liksom ikke kunne gi meg der, så jeg dro får å kjøpe spillet, men... Var i 3 elkjøp butikker, 2 expert butikker, 2spaceworld, free record shop +++ ingen hadde fler spill igjen!!! blir gaaaal snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg ferdig med spillet.

Alt i alt varte ikke spille så lenge synes jeg, og kjørefølelse og sånn er jo selvfølgelig helt urealistisk som alle NFS spill (utenom Porsche). Men tross svakhetene ble man fryktlig avhengig.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by volvo242TIC

en fråga :

jeg var hos en kamerat for å legge det inn i går.. spillet virker hos meg og hos tre andre som har fått det av meg på brente cd'er..

problemet hos sistemann er at vi får ræva grafikk..klarer ikke å se noen ting.. pixler store som skjermen :D han har et Riva 2 TNT kort..kan det være at kortet er for dårlig? noen som har hatt lignende problmer?

Har samme problem og samme kort.. fikk spillet idag og gleda meg noe inni hælvete på å spille det og så når jeg går inn på spillet så er grefikken helt ræva...går det ikke ann å stille på grafikken i spillet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MSpeed

Har samme problem og samme kort.. fikk spillet idag og gleda meg noe inni hælvete på å spille det og så når jeg går inn på spillet så er grefikken helt ræva...går det ikke ann å stille på grafikken i spillet?

Seff kan man stille ned grafikken.. Bare gå på options det og display =)

Var det her det sko stå no' lurt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider