Stolten Skrevet November 1, 2003 Rapporter Share Skrevet November 1, 2003 Har jo ikke fått svar enda engang jeg...er ca 10 timer siden jeg sendte... Siter 1990 Volvo 740 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler Automat 1989 Volvo 740 GL 1997 Honda CBR 900RR Fireblade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suzuki X Skrevet November 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Gå inn på spill.no for mere info. Siter Suzuki tsx 87. Heist,vacumboks, 7,5hk trim,effektanlegg,powerfilter, blåe neon lys skal monteres Skal lakkeres, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cool Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Da var jeg 1 av 3 som vant spillet til pc :D ikke likt meg og ha slik flaks. Siter Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Headstah Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 tror jeg er blind jeg,finner ikke no info om konkuransen, bortsett fra at de reklamerer for den i NFSU artikkelen på hovedsiden. hvor finner man mer info? Siter - 95 Mitsubishi Galant x 89 BMW 318i touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 jaja.. fikk no billetter på første forsøk.. men er sugen på et spill jeg.. så jeg kan bytte det i xbox versjonen.. hehe.. om man ikke kan vinne det på xbox oxo da seff!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 FAAN vinner ikke!! :mad: Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Noen som er hypp på en bilett til Valhall...? PM:) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 okey..prøvde 3 ganger til nå..vant den jævla billeten en gang til.. gadd ikke å registrere meg for den igjen.. så vant jeg en muse matte.. wuhuu.. hehe den ville jeg ha da.. så utav ca 7-8 forsjøk har jeg nå vunnet 3 ganger... ikke no dårlig odds på den greia her..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Prøvde 3 ganger jeg men neida.. Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Headstah Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 noen som har blitt kontaktet angående premier ennå?? Siter - 95 Mitsubishi Galant x 89 BMW 318i touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suzuki X Skrevet November 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Jeg har ikke fått noen biletter ennå. Også er det i morgen. noen som har fått? Jeg skal hvertfall ha spillene jeg vant. Siter Suzuki tsx 87. Heist,vacumboks, 7,5hk trim,effektanlegg,powerfilter, blåe neon lys skal monteres Skal lakkeres, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Headstah Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 sendte mail til spill.no og dette var svaret jeg fikk: "adgangstegn til PSExperience får du i døra og detaljer om dette får du tilsendt på SMS torsdag/fredag. Spillet får du så fort det er ferdig! Vi har faktisk bare med den siste beta-builden av spillet til helgen da det faktisk ikke er helt ferdig enda... 7rym webmaster@spill.no" men har ennå ikke fått noe sms av dem da... Siter - 95 Mitsubishi Galant x 89 BMW 318i touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Headstah Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 nå kom ihvertfall sms om at billettene var mine, det var jo bra :) Siter - 95 Mitsubishi Galant x 89 BMW 318i touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cool Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Når kommer spillet da? har ikke fått noe enda jeg vertfall. har ikke hørt noe mer fra de eller. Siter Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Originally posted by Cool Når kommer spillet da? har ikke fått noe enda jeg vertfall. har ikke hørt noe mer fra de eller. Kommer ut på fredag til PS2. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg