Gå til innhold

nfsu

Ranger emnet

suzuki X

Anbefalte innlegg

• Svar 228
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nå er det instalert...Men når jeg trykker play,er dte ok så kommer dte opp please insert disk nr2 jeg går ned på daemon tools og bruker nr2..men da kommer jeg litt videre..så kommer en ny melding please insert the correct disk???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by drPhibes

kopier over cracken (speed.exe) fra deviance katalogen til katalogen der du la inn spillet

fungerer fortsatt ikke..dessuten lå den der fra før av..??

Har ikke noe deviance mappe tror jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel vel, da har jeg kjørt og vunnet 88/111 løp, og har alle performance mods'ene og det meste :D

Snodige greier, men synes faktisk Miata'n er den absolutt beste bilen og kjøre.. Den har identisk med acc/topspeed/osv. som Skyline GT-R R34, men skyline'n føles så forbasket tung og kjøre.. RX7'en er utrolig lett på rompa, og Supra'n er kun best rett fram, og er vinglete.. jaja.. :)

Så sånn sett er favorittbilene mine:

Miata (til det meste)

S2000 (til dragracing, denne er litt kjappere i aks'en, og er lettere og få bedre start med)

Jævli synd at det ikke er replay-muligheter i dette spillet!!! :mad: :ssip: angry fucku knock

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jostein

noen som aner hvorfor jeg ikke får det til??får bare please insert correct disk

som alle har sagt til deg, kopier SPEED.EXE fra CD1 i mappen DEVIANCE\ til der du installerte spillet (f.eks. C:\Program Files\EA GAMES\Need For Speed Underground)

evt. last ned no-cd cracken fra http://www.gamecopyworld.com

LES .nfo fila (åpne i notepad eller wordpad), der står det punktlig forklart hvordan du skal gjøre det.

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider