Gå til innhold

nfsu

Ranger emnet

suzuki X

Anbefalte innlegg

Originally posted by Jostein

har ikke noe som heter deviance under cd1 mappen...Mulig jeg mangler noe?

Altså.. er det mulig..

du må først BRENNE CD1, og se på CD1, ikke i mappen hvor .bin/.cue eller rar filene er.

Evt. kan du mounte .cue filen med Daemon-Tools, da blir det en virtuell cd-rom.

Når du da har mounta/satt i CD1, så bruker du Windows Explorer og ser på CD1. Der har du en katalog som heter DEViANCE, inni der ligger:

deviance.nfo - info filen til release'n

dev-nfsk.exe - key-generatoren til spillet

speed.exe - cracket spill fil (som brukes til og starte spillet)

speed.exe MÅ DU KOPIERE DERFRA TIL KATALOGEN DER DU INSTALLERTE SPILLET. Ellers vil det IKKE virke. Og når Windows spør deg om du vil overskrite/overwrite filen som ligger der fra før, så velg JA / YES

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 228
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe fy faen pc er no drit...nå fikk jeg med meg alt..Men når jeg skal starte kommer det "det har oppstått en feil speed.exe og programmet må lukkes..Første gangen jeg prøvde spillet det var med no-cd crack,og da kom jeg nesten inn men ble kasta ut igjen antageligvis fordi jeg ikke hadde engelsk(australsk) språk..men nå er det altså feil på speed.exe ,har prøvd å instalere det på nytt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

Noen som har kjøpt det i butikken enda?

Til PS2?

Offisiell dato er jo i morgen 21.11 til PS2 men ser på Elkjøp at GC slippes i dag?

Må nok innom Elkjøp etter jobb for å sjekke...

En kompis av meg kjøpte det i butikken igår... til PS2 =)

Var det her det sko stå no' lurt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Oddern

En kompis av meg kjøpte det i butikken igår... til PS2 =)

Oki, både på tothegame og akermic står det at det slippes i morgen. Men gjør ikke noe om det har kommet. :cool:

Men når jeg jobba i Oslo før så har jeg vært i butikker som har solgt det før til gode kunder. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MAGUN

Hva kan du gjøre med bilene? Skifte felger, farge, dekor, senke, trimme osv?

Hvordan er kjørefølelsen og LYDEN??

du kan sette på bodykit osv. trimme dem kan du gjøre med turbo, ecu uppgrades, nos, bremser, understell osv. faktisk ganske mye rart.

Fartsfølelsen og kjøreopplevelsen er bedre enn i de andre nfs spillene. lyden på selve bilen er litt tam, men det er mye bra musik !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golfy

Jeg syns lyden er veldig bra jeg.THX har jo godkjent den.Jeg skrur volumet på fullt og nyter popoffen.

hum. kansje det er noe med instillinger å gjøre... dette må sjekkes bare jeg kommer hjem fra jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider