LilleGud Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 hvordan får dere de nye bilene så fort ??? sitter å kjører en miata jeg. og kjører og kjører. men får ikke noen nye kule biler. som feks skyline osv... Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Jeg har klart 35 race/drift/drag.. fått en del biler og steg 1 på all tuning + noen scpecial parts.. spilt ca 4 timer.. Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Jeg har klart 95 av 111 løp, og har spillt godt over, tja.. 10-12 timer iallefall :D det 95'te løpet er faenmeg helt totalt umulig! :( Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Originally posted by bidz Jeg har klart 95 av 111 løp, og har spillt godt over, tja.. 10-12 timer iallefall :D det 95'te løpet er faenmeg helt totalt umulig! :( oaky. da er det greit. har tydligvis bedrivet formye drifting uten mål og mening. :D Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Originally posted by bidz Jeg har klart 95 av 111 løp, og har spillt godt over, tja.. 10-12 timer iallefall :D det 95'te løpet er faenmeg helt totalt umulig! :( Ikke si slikt, jeg er på 91 elns. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 ææh, er jeg nødt til å stikke innom og kjøpe det nå altså? :D Har jo egentlig ikke råd da.. Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Originally posted by dalan ææh, er jeg nødt til å stikke innom og kjøpe det nå altså? :D Har jo egentlig ikke råd da.. gjør det!Det er så sykt digg,måtte ta ut forskudd for å kjøpe det!Det ROCKER! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Det står at man skal gjøre dette for å installere: Apply the official NFS: Underground Patch #1. Replace the original SPEED.EXE executable with the one from the File Archive. Kan noen forklare hva jeg gjør da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fresern Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Dette har jeg ventet på nesten hele livet. Dette er helt overlegent! Dette er streetbiss for alle penga. Her er alt! Har sittet parat i to dager og spilt nå. Sinnsykt bra til å være det aller første i denne kategorien. Dette er det streetracing går ut på. Amerikansk-gatebil.no! Oppfordrer alle til å kjøpe! Fikk Supra'n i dag, måtte nesten sykemelde meg ja... Siter Tut og kjør!! Øl, nakne damer og bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Originally posted by Pedal to the metal Det står at man skal gjøre dette for å installere: Apply the official NFS: Underground Patch #1. Replace the original SPEED.EXE executable with the one from the File Archive. Kan noen forklare hva jeg gjør da?? ehm mer konkret,hva er det du lurer på..Det meste står forklart litt tidligere i posten,jeg hadde problemer med det meste..Men svarene finner du nok om du leter litt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Kan ikke en person skrive alt hva man må gjøre hvor man laster ned osv... står så mye forskjellig på denne posten!drunk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Originally posted by Pedal to the metal Kan ikke en person skrive alt hva man må gjøre hvor man laster ned osv... står så mye forskjellig på denne posten!drunk Zimslim forklarer det veldig greit her.. http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=20167&perpage=15&pagenumber=3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Men HVORDAN får man screenshots?? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Takker, må bli sånn da. 240sx'en er jo å anbefale, artig å se sin "egen" bil i spill:D Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suzuki X Skrevet November 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 ER det noen som vant spillet på konkurransen som har fått det? Jeg har ikke fått noe ennå. Det er dårlig Siter Suzuki tsx 87. Heist,vacumboks, 7,5hk trim,effektanlegg,powerfilter, blåe neon lys skal monteres Skal lakkeres, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg