Gå til innhold

nfsu

Ranger emnet

suzuki X

Anbefalte innlegg

Originally posted by Zim$lim

bytte til 240sx kjørte et par løp byttta tilbake til miataen :) :) :) sx velta når man powerslida...

akkurat fått 240sx`en,og kjørt et løp med den..Feteste bilen jeg har hatt foreløpig,men den gikk på 2 hjul litt lett i svinga gitt;)

Har ikke prøvd mx-5 en ennå,har hatt 206,civic,impreza og 240sx(har jeg nå)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 228
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Jostein

Hva må man ha for å spille online med ps2?bare den lille boksen?hva koster den?Kan jeg kople til nettet med ps2 gjennom bredbåndet??

Trenger den lille svarte boksen ja. Den har en 10/100 ethernet port og en harddisk tilkobling slik at du kan koble til en vanlig IDE harddisk til extension-bay'en.

Koster rundt 350 kroner, og du MÅ bruke bredbånd på den.

Thomas

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Nå har jeg lasta ned nfsu fra Bittorrent..

Da kom det en mappe med to undermapper som het cd 1 og cd 2 og i hver av disse mappene er det ca 40 R (XX) - filer også en fil som heter rar archive.

Det jeg har gjort er å unrare rar archive i Winace, dette gjorde jeg både på cd 1 og cd 2. Da fikk jeg en mappe for cd 1 mappa og en mappe for cd 2 mappa som inneholdt en Cue og en Bin fil. Det jeg gjorde da var at jeg lasta ned Deamond toles og brukte denne på Bin filen i mappa på cd 1. Da kommer det opp om jeg har lyst å installere nfsu og da trykker jeg install da kommer jeg til det stedet hvor jeg skal skrive inn keyen. Lengre enn dette har jeg ikke kommet..!!

Noen tips til hva jeg skal gjøre videre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider