Hansien Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Nå er det år og dag siden sist jeg lagde noe som helst i photosjåpp. Så jeg fant en 106 på google og begynte så smått å fikse på den. Det jeg har gjort: Senka Fjernet blinklys, emblem og dørlås Helsvarte lister + dørhåndtak svart panser gule glass i spredere fjerna 2 knotter fra sideruta bak sidepipes bredere dekk bak Andre felger (Den bakre felgen ble litt føkka) Ny netting i grillen (Ikke så fornøyd med) prøvd å lagt inn IC bak nettingen ORG: MODD: Andre ting jeg kanskje skal prøve på: Soting svart netting / fjerne nettingen fikse felgen bak og sikkert noe mer harry ting :P Tips og konstruktiv krittik motas med takk! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Likte stilen din! dette kan bli no bra! Men...det er alltid et men! Gitteret foran virker ikke ekte, kanskje litt for lyst. Likte heller ikke de gule lyktene, hadde fått en kulere finish med hvite. Ellers en grei modd, ståpå! Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet November 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Problemet er at jeg har da selfølgelig glemt å lagre .psd / sletta fila :( Uansett, litt mørkere gitter, + litt skygge på den hadde jo gjort seg. Hvit finish på lysa er jeg enig i! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Så bra ut denna ja, har ikke noe annet og pirke på enn takin91 utenom det at sidepipen hadde en litt feil vinkel i forhold til resten av bilen, den peker framover. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Peker forover? full eller? Bra denne..kunne kanskje flytta sidepipesene lengre bak:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zNiPeeR Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 syns også den peker fremover... litt tøft med 4hjulssving Siter -Opel Kadett c 1976 caravan -Opel kadett c 1977 sedan -Opel kadett c 1979- banebil -Opel ascona b black jack- -opel omega b 2.5v6 sedan- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet November 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 syns også den peker fremover... litt tøft med 4hjulssving og du prater om ? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet November 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 åjaa.. hehe. sa vell i første post at jeg ikke er fornøyd med felga pga de ser så føkka ut :P Uansett. vist jeg lager en ny 106 så kommer det nok noen lignendes felger og litt bedre. Enig med mange at det ser ut som eksosen peker litt framover igjen, men vinkelen der ligger på grensepunktet. litt fiksing der så er den i boks, og ja, må nesten flytte den litt lengre bakover :) PS: Vist det hadde vært 4hjuls sving så ville bakdekka pekt andre retningen! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zNiPeeR Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 var ironi... ser ut som du har brukt samme felgen fremme og bak..:) likte modden jeg.. tøff!! Siter -Opel Kadett c 1976 caravan -Opel kadett c 1977 sedan -Opel kadett c 1979- banebil -Opel ascona b black jack- -opel omega b 2.5v6 sedan- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg