nilzz Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Jeg har akkurat bestilt 2 kicker 12" l7 høytalere! sealed box .88 â?? 1.75 cubic feet vented box 2 â?? 3.25 cubic feet Kan noen gi meg målene som ska til? sånn at jeg kan kutte opp og snekkre i hop:D Trenger vel mest sansylelig en kondensator. hvor mange farad skal den være på? forsterkern er en LANZAR 4000 WATT AMP 07. Kom med forslag om kondensatorer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 kondensator trenger du vel ikke? bare oppgrader kablene i motorrommet du, så holder det skal du se :) er ikke dette nok kan du heller tenke på et nytt batteri istedenfor kondensator :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 49,5 liter lukket kasse... innvendig høyde x bredde x dybde, gir deg volumet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Hva er galt med en kondis? Kan da umulig skade annet en lommeboka?:hvaskjera NO such thing as too much current!:yodude: :partyon: kiddie Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nt_ Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 En kondis her blir Nice to have, but useless. Bør ikke trekke nok strøm, gitt at han bruker tykk nok ledning og har et batteri som ikke er gammalt. Siter Hilsen K3nt_ Mitsubishi-Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 jeg kjører maxima exide batteri og feit kabel, men jeg har en 10farads kondis bare får å ikke tenke på det i det heletatt. Så hvis lyden er rævva så er det ikke strømmen det står på vaffal:op: Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nt_ Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 10? sikker på det ikke er 1.0 da? :lol: Siter Hilsen K3nt_ Mitsubishi-Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 det er en 10 farads hybrid kondis fra stinger ja... sto 10 000 000 mF (mikro) på pakka:D En kammerat av meg blei plutseilg den stolte eier av en 35F Stinger sak. Veldig fint å ha fordelingsblokk til jord "pluss" og remote samla i en ting sammen med kondis. Blir som i byn:spin veldig røddig og det kosta vel 4-5000 spenn eller no, men når man tenker på at vi uansett hadde brukt 500 spenn på 2 fordelingsblokker og noen hundringser på feit kabel mellom alle tinga. OG et par 1 farads kondiser til 1000 shpenn stk og vips så hadde vi alt samla i en ting :D Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 eller så kunne dere handla to FEITE batterier som faktisk hadde hatt no nytte for seg.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Untitled Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 eller så kunne dere handla to FEITE batterier som faktisk hadde hatt no nytte for seg.. Indeed Siter Renault Mégane 1.6 DynaBel 9815 - DynaBel 4501 - DynaBel 1502 - Seas Lotus Performance 6.5" [X]Toyota Carina II [X]Volvo 740 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Er ikke maxima feit nok? Veit at det ikke er den aller minste ringen på kransekaka, men det er da ikke så gæærnt? Kammeraten min kjører SP1000 fra stinger, er det òg for tamt? Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buoyen Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Poenget er at kondensator er waste of money. Du hadde hatt mye mer igjen for pengene ved å kjøpe et batteri til. Såvidt jeg husker, så er det folk her som har hintet om dårligere resultater ved brul av kondensator... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Nuvell... når jeg først satte det i så hørte jeg stor forskjell og det blei merkbar bedre lyd. Tørrere og mer konntrolert. Jeg skal ha så lenge jeg driver med lyd vaffal:D Men at 10farad er phitte-lhitte-grann mer enn jeg strengt tatt trenger er jeg fullstendig klar over.:D Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
#BMW# Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Nuvell... når jeg først satte det i så hørte jeg stor forskjell og det blei merkbar bedre lyd. Tørrere og mer konntrolert. Jeg skal ha så lenge jeg driver med lyd vaffal:D Men at 10farad er phitte-lhitte-grann mer enn jeg strengt tatt trenger er jeg fullstendig klar over.:D Hei Bare sjekk amerikanske bilstereo forum, Absolutt alle derifra sier at kondensator er bortkastet.. Det som er Best må være å kjøpe et Enersys Odyssey batteri eller et kinetik.. http://www.elutstyr.no/product_info.php?cPath=149_193&products_id=2067 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Mye som er bortkastet :D Jeg har bedre lyd i en 16år gammal bil enn Gud-og-hvermannsen har hjemme i stua si. DET er vaffal bortkasta vil noen si. Men jeg bruker bilen mye og liker god lyd og god musikk. men at jeg i tilleg til kondis vil ha et godt batteri er hevet over en hver tvil. Kan ikke få nok strøm! gå`kke det! Og hvis man fårst har åpna lommeboka og rivi i en CDspiller til over 10 000 spenn så er 2000-3000-4000 spenn for en liten kondis ikke no voldsomt å rynke på nesa for. Heller for mye, enn for lite Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg