Gå til innhold

Kjøp & Salg???

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Heisann

Denne går spesielt til Viking067, men dersom noen andre moderatorer/administratorer ønsker å delta, så kjør på...

I går la jeg ut en tråd på Audi A6-forumet, der jeg skrev at jeg ønsket å kjøpe en A6 stv osv. Denne tråden slettet du uten videre, med kommentaren "Kjøp&Salg".

Jeg gikk nettopp inn på forumet regler og leste om kjøp og salg. Det eneste som står der er at "Det skal ikke lages tråder i forumet som linker til din kjøp-/salgsannonse". Det står ingenting om at det ikke er lov til å legge ut sin egen annonse.

Får jeg foreslå at denne regelen gjøres litt klarere? Eller finnes det en annen regel i tillegg som jeg har gått glipp av her?

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du helt rett i. Både at den kan finpusses litt og at du ikke har gått glipp av noe. Det har nok med å gjøre at kjøp/salg har blitt flyttet ut hovedforumet. Men det skal vi få orden på.

Det skal uansett ikke foregå noen form for kjøp/salg på hovedforumet. :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regler og retningslinjer for tråder på forumetIKKE inneholde kjøp/salgsannonser, eller innlegg som er ment som ren reklame eller kjøp og salg. Formuler deg godt og du slipper at tråden blir slettet.

Les ;)

Er du ute etter en Audi A6 anbefaler jeg at du søker der alle andre søker, som finn.no eller autodb.no Tviler på at det står veldig mange A6 tilsalgs her inne som ikke finnes på finn fra før :)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider