opasb Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Noen som kan forklare meg begrepet "Krypekjøring" ? Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Noen som kan forklare meg begrepet "Krypekjøring" ? Tja... Det kan sikkert defineres på mange forskjellige måter, og jeg har ikke ekstremt god peiling på bil, så noen vil sikkert rette på meg... Men i mitt hode er det kjøring som foregår i svært lav hastighet, ofte i kombinasjon med et kort stopp i oppoverbakke... Det går ut på at man holder jevn gass og regulerer "fremdriften" med små clutchbevegelser ("sluring"). Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 ahh..takker :) dvs nesten som i kø kjøring da? Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 ahh..takker :) dvs nesten som i kø kjøring da? Ja, forsåvidt. Men når man snakker om krypekjøring, tenker i alle fall jeg at det går så seint at man nesten står stille, i alle fall saktere enn gangfart. Det er litt mer problematisk på MC enn med bil, pga balansen :) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Juristen: OT, åssen sykkel kjører du? Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Juristen: OT, åssen sykkel kjører du? Nå? CBR. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Hmmm. R-sykkel? Kunne tnkt meg det selv, og strippa den. Elsker streetfighter looken. Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Hmmm. R-sykkel? Kunne tnkt meg det selv, og strippa den. Elsker streetfighter looken. Ja, det er mange som liker street figher-look på R-sykler... Går en del R6 og R1 som er strippa. Personlig har jeg ikke helt sansen for det, men smaken er som baken. Nå regner jeg for øvrig med at innlegga snart blir sletta pga OT, så enten får vi lage en egen tråd, eller gi oss mens leken er god... Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg