evil-twim Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Ha høyt blodtrykk så slipper du unna. Dvs jeg ble kjent tjenestedyktig, men ikke feltdyktig. Litt ergelig siden jeg egenlig ville inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Gå til feltpresten, lege eller hvem det nå måtte være, gråt en skvett og si at du ikke trives. Jeg for min del var aldri i millitæret. Jeg søkte om siviltjeneste på bakgrunn av at jeg var pasifist. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Jeg likte militæret, men jeg var nesten mere hjemme enn i tjeneste :) Fly til og fra Bardufoss annen hver uke (på militærets regning så klart), så blir mye bonus poeng tilslutt. ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Ha høyt blodtrykk så slipper du unna. Dvs jeg ble kjent tjenestedyktig, men ikke feltdyktig. Litt ergelig siden jeg egenlig ville inn. Samme her. Det ironiske var at uka etterpå, hos fastlegen, nei da var alt bra.. haha. Husker jeg var stressa på sesjon også, dårlig plass (måtte stå og trippe i 2 timer) og mista en buss som medførte to-tre km løping. Doktoren var også et kapittel for seg selv, kan umulig ha sett hva han gjorde med såpass mange kvm med ull over/foran øya. Hørselen han var også såpass at alle som var i 30m omkrets hørte hva man snakket om. Rygget også borti et rastebord på veien hjem :D På venterommet satt enkelte å spekulerte i dimmehistorier og tre av dem satt å gnei seg i øya til de var sprut røde, og dimmet. 'Mammadalter' :sick Så da! Hadde ikke hatt noe imot en tur i forcen, men men :yak: Fikk papir på at jeg er fritatt i krig og fredstid (som jeg har prestert å rote bort) Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Jeg kan fortelle en...men da må jeg finne og skyte alle som leser den... ;) Og,det skal sies... invaderer noen,blir det krig. Bokstavelig. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 en jeg har jobbet med gikk rundt på Værnes i frakk hele rekrutten. Han tok den aldri av, samme hva befalet sa. Dette endte med at han ble sendt hjem... Nå er dette riktignok ca 5-40 år siden... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Kan gjøre som en jeg kjenner. Blås en M72 uten riktig hørselsvern:D Nedsatt hørsel på høyre øre og ikke tjenestedyktig Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierra-power Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Jeg for min del var aldri i millitæret. Jeg søkte om siviltjeneste på bakgrunn av at jeg var pasifist. me2 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GreenMile Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 En historie som går er en kar, som sammen med et par kompiser, registrerte eget trossamfunn i brønnøysund, som de kalte røyndommen=). Han var da pastor i trossamfunnet, og det er visstnok grunn for å slippe. tror ikke det gjorde at han dimma, men skal ha for bra forsøk! Det beste var en som fikk innkallinga og nekter å møte opp, han ble hentet av MP og nektet fortsatt (også siviltjeneste). Det ble rettsak og fyren ble dømt til noen mnd som pallesnekker (husker ikke akkurat hvor mye, er ganske streng straff for militærnekt). Neste år fikk han igjen innkalling, noe han da ikke nektet, og etter et par dager dimma han! Skjønner egentlig ikke hvorfor det er SÅ mange som ikke vil inn... er jo en opplevelse for livet. Mye hat og mye bra Siter There's no replacement for displacement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Altså, med så få som blir tatt inn i militæret nå, så er det vel for det meste reservert for de som faktisk har lyst til å være der. Så jeg vil ikke anbefale å gjøre noe overilt for å slippe. Bare si det som det er på sesjonen, at du ikke vil i militæret. Og er du først inne, så kan du gå og si at du mistrives og har selvmordstanker. Kjenner en som gjorde det, og han for ut etter en uke. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 jeg ville ikke i militæret. jeg sa det tydelig der at jeg ikek ville... og sesjonsleder sa han håpte han aldri så meg i forsvaret noen plass. blei innkalt til å komme nå i høst, men utsatt det pga læretid. blitt innkalt igjen i 2009. så jeg slapp ikke selvom jeg absolutt ikke ville. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meloh Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 hvis du bare trykker feil på hørselstesten slipper du. og hvis du har dårlig syn (derfor jeg slapp). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 jeg trykka forsåvidt ganske feil, var fargeblind, vrei den ene hoftekammen nedover slik at jeg skulle få skeiv rygg. legene på kjevik var ikek dumme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 eg har maks utsettelse pga. lære.. videre: allergi mot pollen, slark i leddbånd i ankel, fargesvak, nakke føkk etter en del uhell og sist men ikke minst muligens fokusfeil i øynene etter møte med et usynlig tre på fylla! blir faen sur om de kaller meg inn!!! var en dust på sesjonen som ble fritatt. han var gikk kledd som en gangster fra en av matrix filmene. nektet å ta av seg brillene. ba sesjonsoffiseren om å slutte å fucke seg, prøvde å tenne en røyk i venterommet++++ altså: ikke vis disiplin og du blir fritatt. Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 jeg har dårlig syn på venstre øye. Jeg klarer så vidt å se på de største bokstavene med det.Ganske uklart... Var ikke tjenestedyktig. De mente det ville være dumt om det ble skade på høyre øye i militæret, og hvis høyresynet går bort er jeg nesten blind. SÅnn slapp jeg det... Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg