Gå til innhold

Dimmetriks/tilsvarende

Ranger emnet


Juristen

Anbefalte innlegg

Husker første oppstillinga i perm uniform, så sto vi der hele gjengen da, mens en sånn sjefs sheriff (husker ikke rang) gikk rundt og nistirra og så etter at alle var rektig kledd og slikt.

 

Så stopper han forann meg og trynet hans er sikker 15-20cm fra mitt, ser meg rett i øya og sier:

DU PEDERSEN, Du må stå nærmere høveln når du barber dæ.

Hadde da 2-3 dagers skjegg, var vrient og holde seg seriøs da. he he

 

Haha:D

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 182
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haha, stå nermere høvelen! haha!

 

Jeg har blitt innkalt i januar 09. Har send inn søknad om fritak.. Da jeg har en ganske seriøs yrkesskade i nakken som til tider fører til hodepine og smerter. Så er jeg og farvesvak, så tror nok at de sparker meg ut rimelig fort... Selv og jeg egentlig kunne tenkt meg å vert der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig nok ikke en dimmehistorie, men noe jeg har blitt fortalt av min far.

 

Han var i marinen, i tjeneste på en båt, og bodde i noen helvetes trange lugarer. Han helte vann i senga og sa at han hadde for vane å pisse på seg ombord på skip (Eller noe i den dur) og ble overført til sykestuen hvor han tilbringte resten av turen :D

 

Ikke veit jeg om det er sant altså, er visst en kjent vandrehistorie det med å helle vann i senga og si det er piss, eller bare et mindre smart triks, ikke veit jeg :)

Kjør hardt, kjør stil, kjør volvo med 3 dritfulle fjortisser baki uten tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reodor, hvor i landet holder du til? Og hvilken avdeling?

 

Tja, uten å gå i detalj så kan jeg si at jeg holder til i rikshovedstaden og jobber i FLO. I dag har jeg dog vært noen mil lenger nord og fått en haug med vaksiner og andre nålestikk :)

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg egentlig gleder meg litt til jeg skal inn jeg. Er ferdig utdannet elektriker,så tape penger kommer jeg til å gjøre men men.

 

Skal inn 12.jan 2009 KNM Harald Haarfagre, madla

 

Hadde du avviklet førstegangstjenesten din før du begynte på utdannelse, hadde du ikke tapt penger... Ser du er 21 nå, 19 er vel da man blir kalt inn, hvis ikke de har ventet med å kalle deg inn da.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel bare å si at man ikke har lyst :) Forsvaret har ikke like stort behov for folk til førstegangstjeneste lenger. Tallene har gått veldig mye ned

 

veeell...tror det er mye rykter ute å går om det der...er nok ikke bare bare å slippe fri...var ikke det hos oss ifjor ihvertfall!

 

må også si...forsvarets ansatte må være de mest hjernedøde hønene som finns... hvis jeg driver en bedrift og det kommer en jypling med papirer fra befalsutdanning og slikt piss skal jeg sparke han så lang jeg kan se... mer udugelige folk finns ikke...

Aldri ansett noen med den lederutdanningen...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår