twilighter Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Hei Har leita rundt :spin etter lover og regler på heftelser på motorvogn Lurte på om noen av dere har lest om dette i lover Varer heftelser evigt ? Evt til dei er betalt ? Korleis det blir når ein har kjøpt bil med heftelse og bilen står uten skilter Håper noen veit om noen lover om dette Mvh Reidar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Hei Har leita rundt :spin etter lover og regler på heftelser på motorvogn Lurte på om noen av dere har lest om dette i lover Varer heftelser evigt ? Evt til dei er betalt ? Korleis det blir når ein har kjøpt bil med heftelse og bilen står uten skilter Håper noen veit om noen lover om dette Mvh Reidar Såvidt meg bekjent, varer heftelsen til den er betalt. Har ikke lest om det nylig, men det virker som den eneste logiske løsningen. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg