Gå til innhold

Min første Volvo: 240 powwah!

Ranger emnet

StiligeCecilie

Anbefalte innlegg

• Svar 185
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

du kan jo skifte pærene i tåkelysa bak da, fra 21 til 5 watt så får du 3 lys bak:P er drit tøft..

Ja, jeg vet, men som du ser så lyser alle de tre lysene bak fra før. Jeg tror de har loddet over en ledning. Noe som jeg selvfølgelig skal fikse når jeg har skaffet nye lys bak m/hvit blink. Det mangler uansett et glass i det ene baklyset mitt, sp da kjøper jeg med hvite blink.

Men er vel bedre å ha bryteren på hele tiden så man kan slå det av i tilfelle Onkel Blå blir suspekt.

Gratulerer med nytt !gratis! sete MED sidestøtte

Jo, tusen takk du! Det var kjempesnilt av deg =) Nå håper jeg flere har lyst til å sitte på med meg nå som jeg har litt mer behagelig passasjersete... :P

1 1989 Volvo 240 GL

X 1995 Hyundai Accent

StiligeCecilie @ DeviantArt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kunne ikke se at det var 3 lys bak:S

Hvis det er min du snakker om, så var det ikke det på bildet. Da hadde jeg 3 lys til sammen...

Her er noen bilder fra hentingen av bilen + en hvit jævel som snek seg med på noen av bildene... Vi beordret klisjèbilder fra Lærdalstunnelen, selv om SC ikke ville. Hun fikk velge farge da.

DSC00483.jpg

DSC00484.jpg

DSC00485.jpg

DSC00486.jpg

DSC00487.jpg

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående vinge, så kan jeg opplyse at 940 vinge passer aldeles utmerket *smakksmakk* rett på 240 med 86- bakluke. 850 passer også, men er ikke så fin på synes jeg.

Har du noen bilder? =)

850 R vingen er helt nydelig på 240:P men noe værre å få tak i da:P

men stor vinge er helt sinnsyk stygt på biler generelt:P hehe men sånn liten er nydelig

Her på Colli sine bilder så kan du se at jeg har tre lys... :P Hehehe.. Men ja, jeg er helt enig i at sånne megaschwære vinger er helt latterlig altså.. :P Men jeg synes vingen til Colli er fin. Kunne tenkt meg en slik. Bare lurer på om de er vanskelig å få tak i og om de er dyre.

1 1989 Volvo 240 GL

X 1995 Hyundai Accent

StiligeCecilie @ DeviantArt

Lenke til kommentar
Del på andre sider