Gå til innhold

Int for bilbane/ driftebane på sørlandet

Ranger emnet

pacecar

er dette noe vi trenger i sør?  

93 stemmer

1. 1. er dette noe vi trenger i sør?

• Ja, og stiller gjerne å deltar på dugnad+ det som skal til for å få dette til
      38
    • Ja
      33
    • Ja ,men flere bruksområder
      18
    • Nei
      5

Anbefalte innlegg

Hei og takk for det gamle året;)

Nå er det kommet litt nytt, prisene er fastsatt til 200 Nok pluss engangslisens på fører og vogn. Det vil lønne seg å ta personlig lisesns.

Her er hva som sto i avisen i dagFvn.no: Svir gummi under trygge forhold

Oppdateringer kommer herbosgleder.com: Drifting på sørlandet

Hadde det vært mulig å ordne noe lisensdag av noe slag?

Hvor og hvordan går man frem for å ordne personlig lisens? Trenger kun "drifting-lisensen" etter det jeg har skjønt, denne er vel også rimeligere enn de andre?

Sikkert teite spørsmål, men vi er mange som ikke aner hvordan dette fungerer.

Regner ikke med jeg gidder bytte dekk med det første (sommerdekk nedgravd i bod) og er vel lite aktuelt å få lov å kjøre med pigger?..så bare send meg en pm om dere trenger vakter eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest sicarlse

Hvor og hvordan går man frem for å ordne personlig lisens? Trenger kun "drifting-lisensen" etter det jeg har skjønt, denne er vel også rimeligere enn de andre?

Regner ikke med jeg gidder bytte dekk med det første (sommerdekk nedgravd i bod) og er vel lite aktuelt å få lov å kjøre med pigger?..så bare send meg en pm om dere trenger vakter eller noe.

x2 på alt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag 15/01 klokka 1900 vil det være infomøte i byhallen i Kristiansand, onsdag 16/01 klokka 1900 på herredshuset i Vennesla og på Torsdag 17/01 i caffeteria i Birkeland klokka 1900

her blir det Informert om planene til NAF Motorsport sine satsinger på Drifting .

Det blir jobbet med å få en licensce day her nede, om det lar seg gjøre får vi se ann, uansett så viø det bli en licence day i april så vidt jeg vet..

Bruk jungeltelegrafen om møtene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse

syns det er dårlig med oppdateringer her.

fikk ikke vært på møte selv pga bortgang i familien, og kunen gjerne tenkte meg et referat fra møtet.

savner også ei skikkelig hjemmesie som omhandler driftebanen og info der.

er interressert i å lese om driftebanen, desverre ikke alle BO`s gleder.

just my 2 cents.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da har vi en gledelig nyhet til alle som vil kjøre på treningsbanen. Driftebanen er godkjent for bruk av Norges Bilsportforbund og vi har en god nyhet for de som ikke nødvendigvis vil drifte,

Vi har også fått godkjent en "Time Atack" bane (rundetid). dette blir en inntens bane der du ikke vil slappe av et sekund.

Vi håper at det kommer mange på åpningsdagen den 10 februar og vi skal ha det veldig morro.

Dette er treningsbanene på scantraff i sørlandsparken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi en gledelig nyhet til alle som vil kjøre på treningsbanen. Driftebanen er godkjent for bruk av Norges Bilsportforbund og vi har en god nyhet for de som ikke nødvendigvis vil drifte,

Vi har også fått godkjent en "Time Atack" bane (rundetid). dette blir en inntens bane der du ikke vil slappe av et sekund.

Vi håper at det kommer mange på åpningsdagen den 10 februar og vi skal ha det veldig morro.

Dette er treningsbanene på scantraff i sørlandsparken

Gratulerer med banegodkjenning. Dette blir knall :)

Jeg stiller selvfølgelig. Gleder meg som en unge...

"Du kan tro at du kan, og du kan tro at du ikke kan.

I begge tilfeller har du rett."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan enten løse årslisens på bil og fører, eller betale engangslisens på bil og fører for dagen du skal kjøre, skal du kjøre mye og aktivt lønner det seg med årslisens.

for mere info Norges Bilsportforbund Drifting går inn under Racingdelen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...