Gå til innhold

Int for bilbane/ driftebane på sørlandet

Ranger emnet

pacecar

er dette noe vi trenger i sør?  

93 stemmer

1. 1. er dette noe vi trenger i sør?

• Ja, og stiller gjerne å deltar på dugnad+ det som skal til for å få dette til
      38
    • Ja
      33
    • Ja ,men flere bruksområder
      18
    • Nei
      5

Anbefalte innlegg

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

folket som har etterspurt 201 m..er nå kjøring med ss racing i helgen..så da bør dere bruke muligheten for å teste dere mot andre på drag :win se i happenings

Det er også planen min, tror jeg, men gjennomføres ikke det på en måte som gjør at dersom du ikke har raskere bil eller uheldig med hva motstanderen gjør så kan du bare få et drag?

Går jo etter elimineringsmetoden, vinner du går du videre. Taper du går du ikke videre. Syns det veldig enkelt og kjedelig for de med litt motorsvake biler. Jeg er jo interessert i å konkurrere med biler på mitt eget nivå/klasse, samt kjøre flere enn en gang fordi jeg møter en fullspecca Impreza, S2 eller noe.

Med fare for å gå for mye off-topic, men svarer bare på innlegget ditt pacecar, så gleder jeg meg til Dragrace for gatebiler natt til 1.mai på Geiteryggen flyplass i Skien. Hvor mange drag som kjøres avhenger av antall deltagere, samt er det delt opp i offesielle klasser avhengig av hvor fort bilene kan kjøre 201m, samt en mulighet for å estimere tiden siden og den som kommer nærmest estimert tid vinne den klassen.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..skal ta dette opp med en som kommer til kr sand for mulighet for twin drift..så skal jeg ta opp dette med sikkerthet og sånn med time attack+ 201 m..så skal jeg oppdatere flittigere her..men vær gjerne med å bidra..så bra å dra inn noe offtopic..det tåler vi..for de i skien har gjort en kjempe jobb med dette med drag..så regner med jeg vil inn å se selv..så kanskje får hilst på deg da ;)

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
  • 1 month later...