klovnster Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Heisann.. Har kjøpt meg nye frontlykter og skulle gjerne hatt koblingsskjema for 1997 Polo 6n.. Fulgte seff med nytt ledningsnett som "bare skulle plugges i der det var plugg" men det er jo seff bare tull, for de pluggene er ulike og inneholder ulikt antall ledninger :) noen som veit? Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbless Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Hvilke lykter er det du har kjøpt? har de-light lykter selv, som jeg måtte kobble om :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 har power-look ellerno :p men er vel samme ulla som de-light vel.. post bilde av hvordan du gjorde det da? :) tenkte bare å vite hva de forskjellige ledningene i den orginale pluggen er forno :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shane_and_me Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Dette lurer jeg også på.. noen som har no svar på det?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg