El_diablo Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Noen som vet hvor en kan få tak i rimelige sett med stålomspunne slanger? Tenker da på slanger hvor du enten bretter de over slngene eller trekker de utenpå de orginale. Fant kun et slikt sett på nettet og det var 500 for 3 slanger... Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 prøv http://www.mobilsentrum.no ... De har ihvertfall.. Kvaliteten er jeg usikker på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tiny_one Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Hvis det er bare "look" du er ute etter har jeg sett noe på Thorshov Bilrekvisita. Det er noe mat trer utenpå slanger..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Oktober 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by tiny_one Hvis det er bare "look" du er ute etter har jeg sett noe på Thorshov Bilrekvisita. Det er noe mat trer utenpå slanger..... Ja, jeg er i hovedsak ute etter utseende. Dessverre har vi ikke Thorsov i Bergen, har de nettbutikk? Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Svaret er ja. http://www.torshovbil.no/ Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shirro Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 hvor for du de ordentlige da? Siter Kickmaster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 kan jo prøve denne. http://www.rshydraulic.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 skal du ha ordenltige hør med tess. de har sånt. kan skaffe sånn som du trer utenpå med neonlys i Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Stålomspunne bremseslanger er så vidt jeg vet ikke lov. Kjekt å tenke på, for om noe skjer og bilen blir sjekka, så kan forsikringer brått ikke gjelde. nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jijohans Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Ikke lov? Forklar.... Siter http://www.rms-racing.no http://www.sommertreff.no Takk til: -Rydning Bilteam- -NordicMotor- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Jeg fikk beskjed om det på Tess når jeg var der for å kjøpe til bilen min. Ikke lov å bruke visstnok. Sikkert fordi det ikke er testet og godkjent el.no. ikke Tuv etc. Jeg vet iallefall ikke hvorfor, bare at alle sier det er ulovlig. nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 kan godt være at ikke de er det, men det finnes mange bremseslanger som er godkjente. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 det er vel fordi at det ikke går ann å se at slangene begynner å få sprekker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet November 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Originally posted by ALJ_GSi skal du ha ordenltige hør med tess. de har sånt. kan skaffe sånn som du trer utenpå med neonlys i Har de noen webside? Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keihin Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Originally posted by nope-mx3 Jeg fikk beskjed om det på Tess når jeg var der for å kjøpe til bilen min. Ikke lov å bruke visstnok. Sikkert fordi det ikke er testet og godkjent el.no. ikke Tuv etc. Jeg vet iallefall ikke hvorfor, bare at alle sier det er ulovlig. nope-mx3 Altså, du dra på Tess og ber de om å lage bremseslanger til deg. De sier det ikke er lov og konklusjonen er at det er stålet rundt som gjør det ulovlig? Bremseslanger = livsviktig. Ikke særlig ulogisk at noe et verksted mekker selv er ulovlig. Kjøper man typegodkjente slanger så kan de vare omspunnet av hva svarte man vil antar jeg :) Siter '99 S4 '99 R1 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg